Sole diesel, erfaring

Hej Forum

Jeg overvejer en ny motor i min Ejvind 25 med fremskudt styrehus. Jeg overvejer kraftigt en Sole diesel. Jeg har hørt den på messen i Tuborg Havn og jeg er imponeret af gangkulturen. Er der nogle her som har erfaring med Sole?

Mvh

RS
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Rune S.

Jeg overvejer kraftigt en Sole diesel. Jeg har hørt den på messen i Tuborg Havn og jeg er imponeret af gangkulturen. Er der nogle her som har erfaring med Sole?

Ikke jeg men hvis ikke jeg i forvejen havde en anden blå japaner ville den bestemt stå højt på min ønskeliste.
René
Der er jo det ved at en Sole er en Mitzubishi eller Kubota eller noget andet, og sådan er det næsten med det hele, idet man bruger industrimotorer, som man bygger videre på, det er så kun mariniseringen, der afviger lidt. Så det er vist hipsomhap hvad man køber.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej med dig! Har selv en sole diesel 26, 3 cyl. Motoren går fantastisk godt. Det er en lille kompakt motor. Jeg er selv automekaniker, og min erfaring siger mig, at man ikke lærer japanerne noget om at lave motorer. Sole er en mariniseret Mitsubishi motor lavet på licens i Spanien, hvor de forøvrigt også har bilfabrik. Så du behøver ikke have betænkeligheder. Den er forøvrigt meget økonomisk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis