Trailer tilbehør

Hej..
Jeg er på udkig efter en ting til en trailer. Det er en slags sækkevogn. Man vipper traileren op på den og kan køre den til væggen. Hvad hedder sådan en,og hvor kan man få sådan en?

Mvh
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Søg på trailer og kik under tilbehør.

Sniffer  
Hej
Det prøvede jeg også,men jeg synes ikke, at der kom nogle resultater jeg kunne bruge.
Måske så jeg ikke ordentligt nok.. Eller så var det tålmod jeg manglede?=)
Nåmmen pit skydt.. Fandt det jeg søgte efter. Så tak for hjælpen.
Mvh Koldborg
Forresten.. Ved du om man kan vende traileren på den woopti,så man kan køre den ind af en havelåge?

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Aner det ikke - har aldrig set sådan en i anvendelse, men med de små hjul???
Men det er da et LDS-projekt. Køb nogle hjul hos HN og lav en "transportør" til din trailen - lav den noget højere, så du kan sætte den fast i sidefjældene.
Sådan en må kunne laves stabil.

Sniffer  
Annonce
Ah..Ja,det kunne man da gøre. Men hvordan får man den vippet om på siden? Er det sidefjældene du skriver om i den forbindelse?
Mvh Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Dimsen må jo nødvendigvis "gribe" fat om noget - den kan nok ikke fungere som løs.
Hvordan man vipper sådan en - man tager vel fat med højre hånds tommel og peg....na, det er nok for lidt, der skal vel bare nogle muller til.
Jeg har aldrig forsøgt, at vælte traileren - tror sgu min mand ville blive lidt stram i masken hvis jeg gjorde.

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis