klistermærke fra bilsyn

Der er muligt at det her er et meget dumt spørgsmål - Men hvad skal jeg med det blå klistermærke som synsmanden gav mig i dag da jeg var til periodisk syn for første gang?

Der står ikke noget i papirene om det, og jeg syntes ikke at folk kører rundt med sådan et. Jeg har tjekket de biler der har nummerplader der er før min alfabetisk, og der er nogle af de ældste der har et mærke i forruden, og en del der ikke har.

Da jeg egentlig syntes at det er grimt, og jeg ikke frivilligt kører rundt og reklamere for synsfirmaet, vil jeg egentlig helst bare gemme det langt væk.

Green

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan klistre det op på undersiden af dit garagegulv hvis du synes det er grimt.... Der er ingen der kræver aat du sætter det i din bil. Ellers kan du bare sætte det fast i bagagerummet. Så kan du da vise det, hvis nogen spørger til det ;-)
Her i jylland får vi ikke disse klistermærker mere, jeg har ikke fået nogen de sidste 2 gange
Søren

Med venlig hilsen

Søren
Citat fra Anjins-Honey

Her i jylland får vi ikke disse klistermærker mere, jeg har ikke fået nogen de sidste 2 gange
Søren

Ahhh, nogen steder gør man nu. Jeg fik et så sent som i marts. Hvor det er nu ved jeg dog ikke lige wink

/Cata
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis