Købe nyere bil med mindre rustplet ved skærm...

Hej

Jeg skal til at købe ny bil (fra 2002), jeg kan få den en del billigere end hvad priserne ellers ligger på pga. flere ridser og lign., hvilket ikke er noget problem, da jeg kan få den lakeret til billige penge. Men der er også en lille rust plet aller forreste på den ene skærm lige op til kofangeren, burde det være noget problem, hvis ellers det bare blive lavet inden den bliver lakeret. Jeg tænker på om man skal forvente, der går rust andre steder inden længe så???
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det burde ikke være et problem - det er sandsynligvís rust som følge af et (ubehandlet) stenslag.

Mvh.

Jan R.
Tror måske ikke at det er fra et stenslag, så er det i hvert fald en lidt større sten wink men tror det er sket i forbindelse med nogle skrammer fra kofangeren, hvor det lille hjørne i samme ombæring har mistet lakken, men det kan jo komme ud på et. Er det noget der er nemt at lave og koster det meget, hvis det skal laves ved en pladesmed (uden lakering)
Citat fra ck

Tror måske ikke at det er fra et stenslag, så er det i hvert fald en lidt større sten wink

Måske en cyklistcool og nej i forhold til hvad det koster at være far til en bil så er skærme billige så hvis skaden er alvorlig er det bare at skrue en ny på.
René
Citat fra ALB69

Måske en cyklistcool og nej i forhold til hvad det koster at være far til en bil så er skærme billige så hvis skaden er alvorlig er det bare at skrue en ny på.
René

Nej det er absolut ikke nødvendigt at skifte skærmen, det er kun et hjørne på et par cm.
[Indlæg slettet]

Selvgjort er velgjort! Eller... Det er i hvert fald billigere.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis