Stensliber

Er der nogen der kender et sted hvor de sælger billige stenslibere (trommel) til at slibe og polere småsten ?
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra thomasjc

Er der nogen der kender et sted hvor de sælger billige stenslibere (trommel) til at slibe og polere småsten ?

Næh ! Men jeg ved hvordan du selv laver en billig model, for det er blot en brugt blandemaskine som du fylder med de sten du vil polerer og så sand af forskellige finheder efterhånden som du får stenene slebet fine. Der skal naturligvis vand i også. Og så skal den jo blot kører i en 14 dages tid ad gangen. Så får du sten du kan spejle dig i.

V.h. Håndværkeren
Prøv en annonce i den blå avis, gul og gratis.
Og er der en lokal stensliber forening / hobby smykkefabrikanter eller lignende kan de måske hjælpe...

MVH Njord
gå til den webside der hedder "www.google.dk". skriv polertromle i det tomme felt. tryk enter
Citat fra Lars ON

gå til den webside der hedder "www.google.dk". skriv polertromle i det tomme felt. tryk enter

Tror du ikke jeg har prøvet det mester?
Må vi så lige få Kammertonen Hr. thomasjc !!
Annonce
Søg på "ravstedhus" et firma i sønderjylland de har både løse tromler slibepulver poleremiddel osv. Hilsen Jørgen
Citat fra Håndværkeren

Må vi så lige få Kammertonen Hr. thomasjc !!

Nå okay. Undskyld hr. håndværker, men kan du ikke gennemskue sarkasmen i Lars On´s indlæg ??????

Skal nok finde på en anden måde at finde frem til en billig slibemaskine, for her på siden er det åbenbart i orden at blive gjort grin.
Overhovedet ikke, Lars On foreslår dig at bruge Google hvilket der er mange brugere der ikke har tænkt over før vi giver dem et lille "hint" !
Jeg er sikker på at Lars On har gjort det i en god mening, han hører ikke til typen der slår om sig med spydigheder.
( Det er jeg meget bedre til )

Håndværkeren
Find din lokale amatør gemolog....
Han/hun har også en sliberomle.

MVH Njord
Hov hov Håndsværker det er jo dobbeltironi, når du skriver du har den den prikkede trøje i ironi......

og så til Thomas:
hvis det google viser dig ikke er billigt i din optik, så lav den da selv. En gammel langsomtgående vaskemaskinemotor fra genbrugspladsen og en plasticspand samt lidt fittings er vel alt hvad det kræver at komme i gang?
..og i og med du har googlet polertromle ved du allerede hvem der sælger slibe/polermateriale til at komme i tromlen, så den ligger da lige til det kolde venstreben.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis