valg af bærbar computer

nu skal den gamle stationære skiftes ud med en bærbar. og kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe. Og nu har jeg set i Bilka avisen at de har en til 9999 kr. Som åbenbart lyder som en fornuftig maskine. Men skal jeg ikke få lidt respons om denne computer. Den skal bruges til hele adobe pakken og til simulator. kan I hjælpe mig.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skriver at du skal bruge den til hele Adobe-pakken - så HAR du den måske allerede og ønsker ikke at bruge penge på software, men du skulle nu se på en MacBook.
Jeg er grafiker og bruger også Adobe + Quark og kan garantere dig at du i sidste ende for mere for dine 10.000 på en Mac.

På PC-tilbud får du ofte kun maskinen og Vista Home Basic (som intet kan) eller Premium, og Officepakken er typisk en 60 dages Try-out, og hvor er det skide skægt at sidde og lege med Officepakken.

Næ på Mac-en er der software til Video-redigering/DVD-produktion/professionelt lydstudie (Garageband)/iTunes/billedbibliotek med redigering/Web design program osv osv. 12 min. efter udpak er du i gang med at lave Podcast og meget mere.
Der er kamera/trådløs WiFi/Bluetooth/Fjernbetjening til ALLE Mac-er.

Hvis du OPDATERER din Adobe-pakke kan du vælge en Mac-version og opdatering er jo ikke så dyr. Men du kan også installere Windows på en Mac, så du stadig kan bruge de 'gamle programmer'.

Gå ind på www.apple.dk og se alle specifikationer.

Livet er for kort til at lede efter CD-er med drivere og slås med printere der ikke virker mere - kør på første klasse uden at betale ekstra.
Du kan også se varen i Apple butikker (HUMAC) i Kbh / Frederiksberg / Lyngby / Odense / Århus / Aalborg samt udvalg hos Melin og FONA.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis