Installtionsledning fra Silvan?

Hej alle

Jeg skal til at købe en ordentlig omgang installationsledning til mit hus.

Jeg plejer at købe mine el-artikler på een af de forskellige net sider med el artikler.

Men nu var jeg tilfældigvis i silvan og så at man her kunne købe 1,5# installationsledning til 100kr.

Jeg har rodet lidt rundt på nettet og kan ikke finde nogen, der sælger 1,5# installationsledning til 100kr. Tværtimod er det typisk væsentligt dyrere.

Er det fordi den type ledning Silvan sælger er af en dårligere kvalitet. Eller er de bare billigere på dette punkt?

Mvh,
thomas
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide... =)
jeg kender flere elektrikere derkøber deres varer i Harald n, de siger at det er billiger end engros, mon ikke ledningen er også billigere her?

p /p
HN og Jem & Fix her nogle gode priser på installationskabel, en vær opmærksom på at der kan være tale om et "light" kabel, dvs. det er ikke godkendt til nedstøbning, samt nedgravning.

Hvis du ikke skal støbe det ned, eller grave det ned, så kan det jo være lige fedt, og så kan du jo lige så godt købe hvor det er billigst.

Mvh

Klaus
Annonce
På kabelrullen står angivet under hvilke forhold du må anvende kablet; læs vejledningen og så er du godt kørende... Er der ingen vejledning, så hold dig LANGT væk fra skidtet.
Flere siger H/n kablet ikke er uv beskyttet så det kan kun bruges til skjulte instalationer fx på loft

og som det tidl er sagt her må det ikke komme i jorden og indstøbes i mur

køb evt hos greenline.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis