Sod sod sod

Alle de store ting jeg har started op i sommer er jeg ved at lukke ned nu en af dem var at lave en ny stue til min kone men men men der var en del forsirkings arbejdet vi skulle ha udføre.
Nå men vi få en mure ud har på fredag som skal slutte stuen af skifte et par overligger og da han nu er her og forsikringen betaler skal han også pusse et par mure op for mig da jeg har pille alt gips ned min kone vil ha rå væge som så skal vandskures.
Nok om det skal nok poste en del pics jeg har tag igemme det hele men mit problem er vi har slået en gammel skorsten ned som ikke var til naet og inde i den var der bare sod og masser af det, jeg har slebet en masse af men den er stadig sort og jeg må se det som det er jeg kan ikke få det sidste af der i inde i de gammel mursten, det jeg vil vide er der nået jeg kan give det ??.
min plan er at give det bræmer forste sa pusse det op give det bræmer igen et par gange og så give det engang væv med vandskuring look pa hele den væg men ider er velkommen
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har stået med det samme lort!!
Jeg turde ikke andet end fjerne den gamle skorsten helt og fuldstændigt.

Tanken er undertiden værre end handlingen!

mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Vådrums-membran kan også forsegle soden, men er selvfølgelig nok lidt dyre end vandglas.

Mvh Jesper
Tømrer

Min mester har brugt komøg, det skal bare smøres på, og tørre, og derfter kan det pudses over, og det slår aldrig igennem. Han lavede det hos ham selv, får 6-7 år siden, og det holder stadig.

Måske ikke lige det lækreste at arbejde med, men det er en billig og solid løsning wink
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis