Teresse

jeg skal til at lave en teresse. hvor jeg først graver ca. 40 cm ned osv. i den dur. Det mener jeg at have styr på. Men jeg har også en mur på ca. 3 meter og 1.5 m høj. i de dejligste knækfliser. Og de SKAL væk. Men kan jeg efter at have gravet ud til teressen smide disse fliser i "hullet" sådan spredt ud over det hele. Eller skal jeg til den hårde måde. og kører den på lossepladsen.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kunne jo også stable dem pænt, anoncere i her på LDS i køb/salg/bortgives eller DBA. at du har et dejligt læs knækfliser som kan afhentes ganske gratis.
Det ville være lidt dumt at lægge dem under den nye terasse.

V.h. Håndværkeren
jeg ser det hver uge. at der er flere der skal af med sådan nogle. Så jeg gider ikke al det bøvl for ingenting. Så hellere dreje kroppen 180 grader og strø dem ud over det hele og så smide 25 cm stabil grus ovenpå.
Da jeg lavede ny indkørsel, satte jeg en anonce i dba at vores kløversten kunne afhentes ved selv at pille dem op, der gik ca. 2,5 time og så vare de afsat.
og så slap jeg for selv at pille dem op. rolleyes
Sæt nu den anonce i DBA, og lad os se hvorlænge der går før de er afhentet. Det koster dig intet at klappe den anonce i DBA og du kan gøre det fra din computer.
Der er ikke noget i vejen for at bruge dem som fyld.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis