Installation af køleskab

Hej med jer!
Jeg har kig på en ny hvidevare: Et Blomberg køleskab m. fryser i stål hos Wupti.com.
Er sådan et ikke ret nemt at installere selv?
Så er der nemlig 300 kr. at spare, og det si'r man jo ikke nej tak til ;-)
/SoerenP
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jo, det skulle være lige ud ad landevejen. Sæt stikket i stikkontakten. Evt. skal der skiftes til et dansk stik med jord.
Du skal lige lade det stå oprejst i en halv time inden du tænder for strømmen. Olien skal lige finde tilbage på plads i kompressoren inden der tændes.

mvh Hans
Hej

Som det står skrevet, så er det ret let at installere. Du skulle dog overveje at checke prisen hos Dronninglund Hvidevarer (http://www.el-tjelle.dk/forside/) De var klart billigst for godt et år siden til det jeg skulle have (og nej, jeg har ikke en aktie i firmaet)

Vh, Silas
Jeg kender ikke nogen som kender nogen, så jeg handler hos Fleggaard og henter selv i Flensborg (sparer yderligere 6% (tidligere 9%) pga momsforskellen). En tur med trailer koster mig 100,- i benzin (bilen kører i forvejen for få km om året, så slitage på bilen er ikke et argument for mig).

På nogle tilbud hos Fleggaard får man tilgift f.eks. 6 ks. cola eller 9 kasser øl.

Jeg synes Wupti er for dyre mht levering, som jo skal lægges oven i prisen.
Annonce
Jeg brugte engang www.Peterspris.dk . Der skriver man hvad man skal bruge og hvor meget man vil give, hvorefter forhandlerne byder ind med tilbud. Det virkede rigtig godt og jeg fik de første tilbud indenfor få timer.

Derudover skal man lige huske, at hele den branche er lidt rådden mht. priserne. De nærmest forventer, at man presser prisen. Jeg endte med at få en ret stor rabat via Peterspris, samt gratis levering efterfølgende, bare ved at bede om det.

Mvh. AllanE
PS: Listeprisen på det jeg købte (komfur, vaskemaskine, opvaskemaskine og emhætte) var ca. 25.000 kr. - jeg fik det til 16.000 kr. inkl. moms og levering hos Køle-Møller i Kbh.

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis