Hvilket dyr ?

For et par dage siden opdagede jeg, at der er et (eller flere?) dyr der har gravet ned inde i vores skur.

Der er gravet ved en stolpe inde under et bord. Der er ikke umiddelbart noget spiseligt i skuret og der er fliser over det hele. På den anden side af væggen er der et brændeskur (igen på fliser). Se vedhæftede billeder.

Jeg synes, at der er gravet en del materiale op (en god stor skovlfuld) - er der nogen der har et bud på hvilket dyr der har gravet i mit skur?

Rotter graver sig vel ikke ned på den måde og jeg synes, at det er en del materiale for en mus eller ????? Jeg har ikke set nogen dyr overhovedet, men jeg prøvede at dække det til, og så var der gravet op igen næste dag !
For et par dage siden opdagede jeg, at der er et... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Hans

Vend den lige omwink
Så skal jeg fortælle dig hvad det er for en MUS

-Det du leder efter er som Zephirine skrev, -Små komma'er-
Svære at finde........ Både i haven, og i mine tekster he-he

Dit musebillede, er rigtig godt. Må jeg stjæle motivet til et maleri. *GG*
Vh retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

Hej

-Perspektivet blev unægtelig meget bedre-biggrin
Men musen ligge jo stadig på "mavsen"

Musen er den samme, men det 'er en mus.... Halen er ikke rottehale
Lang -JA- men behåret i en grad som ikke ses på rotteunger..

Rødmusen/halsbåndsmusen er et seriøst gæt herfra.

Vi har selv halsbåndsmus her hos os, De graver som en ræv -oops- "næsten"
De er efterhånden blevet faste "havebeboere" Næsten håndtamme, de sidder pænt og venter på resterne fra "gøjerne"

Jeg lader mig inspirere af motivet -Tak for det - Men skal først lige være færdig med et billede til Jørgen E....

God musejagt biggrin
Retro

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

(:Jeg lader mig inspirere af motivet -Tak for det - Men skal først lige være færdig med et billede til Jørgen E....
God musejagt :grin:
Retro)

Kære retro.

Helst ikke inspireret af rotter!

Mvh. JørgenE
Så har rottefængeret været forbi igen.

Der var spist godt af den gift han havde lagt ud, så det går den rigtige vej. Vi har heller ikke bemærket yderligere spor.

Dog ville han ikke afvise, at den "tilfangtagne" kunne være en rotteunge - han mente, at halen var lidt lang, men han var ikke sikker.

Vi håber og krydser fingrer for, at problemet er ved at være løst?

Tak for Jeres deltagelse!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også