tegninger

kære venner, jeg har brug for lidt hjælp, jeg mangler en tegning til en trækvogn, jeg skal have lavet en til min datters hund, hun har en Berne Sennehund, en rigtig kraftkarl, han skal spændes for denne trækvogn, så der skal 2 stk skagler på, som en anden hestevogn i mini format.
Det andet er en tegning til et favnmål, jeg håber at der er nogen der ved hvad det er.
Jeg skal også bruge nogle knive til en havetraktor ( Murray )jeg kan sagtens købe de orginale, men de koster, så jeg søger nogle uorginale med disse mål.
39 cm med et hul i midten på 21,5mm i Ø, kan nogen give mig et link til noget sådan, gerne på Fyn.
MVH
Leifbiggrin
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved hvordan et favnemål ser ud og kan også bruge det, men er det ikke vigtigere, at vide hvor meget en favn er???
Der ligger et enkelt billede af et "moderne" på google.

Sniffer  
tak for hjælpen, jo det kan du have ret i, jeg kan ikke lige tallet i hovedet, men det er omkring 186,2 cm ?, men ikke helt sikker, det er i hvert fald ikke 200 cm, jeg kan også bruge et sådan og vil gerne lave et, min datter har 3 ha jord og så er det rart at kunne måle et stykke jord op en gang i mellem.
Man kan jo lave et på de 2 m.
Jeg prøver på googel.
MVH
Leif
Det ville da være en god ide bare at lave det på 2 m. Det er da noget nemmere at håndtere udregningsmæssigt.
Den noget nemmere løsning i fremstilling, er en et.m. snor bundet imellem fødderne, men lidt besværlig at bruge..*SS*

Sniffer  
ja det kan du have ret i, men jeg vil tro at man bliver noget træt i benene når man har vadet rundt på 3 ha jord, det er trods alt 6 tønderland,så jeg laver nok et rigtigt favnmål, det var fint det du henviste til
MVH
leifrolleyes
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis