elektrisk garageport

Hej,
nogen som kan anbefale en elektrisk garageport?

Helst en hvor motoren ikke hænger oppe under loftet, da det er en lav loftet garage...
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hold dig fra jyde porte det er sgu noget værre noget at få sat op og installere men de fleste motor i alm garageporte sidder i loftet du kan få noget der hedder lavhejsebeslag så skulle det nok gå

ps. har selv 2 jyde porte de er billige men de er også derefter
Citat fra Dengo

hold dig fra jyde porte det er sgu noget værre noget at få sat op og installere men de fleste motor i alm garageporte sidder i loftet du kan få noget der hedder lavhejsebeslag så skulle det nok gå

ps. har selv 2 jyde porte de er billige men de er også derefter


Jeg kan så slet ikke genkende dit billede af Jydeporte, har selv monteret flere af deres porthejs (model 800 så vidt jeg husker) og det er nok noget af det letteste at montere. Mener de koster omkring 3000 kr

Med venlig hilsen

Anders

Slap nu af janus

Indlæget er jo 3 år gammelt.

Jeg kunne aldrig finde på, at købe en port, hos en som er så desparat, at han spamer, alle porttråde, for at reklamere.

Heller ikke selvom jeg er på udkik efter en el port på 5,20 x 2,20, til min garage.
Jeg har ikke en gang klikket på dit link

Køb dog en reklame her på LDS, og opfør dig seriøst....

jens
Det var da en seriøs port du skal ha' dig je_ns... Hvilke mærker har du i kiggert'en? Jeg står nemlig os og skal ha ny garage til næste år, men umiddelbart hælder jeg til hoermann eller en lindab port...

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Annonce
Ja jeg har en lukket dobbelt carport, så hvis der kommer en port i, bliver den helt lukket.

Jeg har kikket lidt omkring, men helt billigt bliver det jo nok ikke, og jeg vil kun bruge porten de værste vinterdage.
Jeg har bygget carporten i år, nu vil jeg lige se tiden an, hvis den ryger fuld af sne her i vinter, skal der en port i

Men jeg har da studeret priser osv. Helt billigt bliver det jo ikke, to "små" porte ville være billigere, men vil helst nøjes med en.

mvh jens
 det lyder da som en god plan, altså at kigge lidt på Hörmann.
Jeg har aldrig set nogen overgå Hörmann i kvalitet og produktbredde.

Mvh.  Den gamle tømrer der har læst videre...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis