Hårdt arbejde kræver rigtigt arbejdstøj!

www.sporto.dk sælger Projob arbejdstøj.

Projob arbejdstøj er funktionelt, slidstærkt og ser drøn godt ud!
www.sporto.dk sælger Projob arbejdstøj. Projob... Vis hele indlægget
38 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, man burde jo bare tie sådan et indlæg ihjæl, så ville det være væk på en dag.

Men det er nu sjovt at se at en der selv har lavet præcis samme nummer, er så meget imod dette indlæg. Om man sælger håndværkertimer, eller arbejdstøj kan vel gå ud på et?

Mvh

Klaus
Lassan,,,,,,Kom nu.... du opretter da bare en ny profil der hedder:
www.sporto.dk Det er da ikke så svært

Det er det da andre der gør og så deltager du bare lidt aktiv i alle debatter
og dit navn er med hele tiden....
og så sætter du en lille sætning på nedenunder....
Bare lav det som www.spotvvs.dk
det er åbenbart gratis og alle

er nysgerig og kikker.

Med venlig hilsen

Søren
Det var sjovt, jeg havde netop forventet en reaktion fra dig Anjis-Honey!!

Citat fra Anjins-Honey

Hej Håndværkeren og administrationenrolleyes

Hvorfor er det lige at ham her må Reklamere

www.spotvvs.dk user_offline.gif vbmenu_register("postmenu_252504", true);
Registreret bruger


Jeg fik iøvrigt aldrig et svar på mit spørgsmål, men det kan du jo komme med nu.

Til din orientering så oprettede jeg i sin tid min profil for at reklamere, dette vil jeg ikke lægge skjul på. Jeg lavede samme fejl som andre der forsøger sig på den måde, og det har jeg også modtaget øretæver for.(og gør åbenbart stadig)

Min hensigt er ikke mere at reklamere, men deltage aktivt i debatten her på siden. Jeg mener selv at jeg ikke lægger skjul på mit job, men heller ikke forsøger at få folk til at handle hos mig, men tvært imod linker til producenter, grossister, eller kokurrenter.

Jeg har mange gange overvejet at oprette et nyt brugernavn for at undgå disse spydige bemærkninger, men egentlig syntes jeg heller ikke at det kan være rigtigt.

Hvis du ikke er enig, så syntes jeg bare du skal "slette mig" så du ikke modtager indlæg fra mig.

Mvh

Klaus
1. Hvorfor..Jeg vil da bare give Lassan en god ide, så han også er med på
denne billige måde,,,jeg synes da det er godt med gratis reklame.
2. For mig personligt er det total ligegyldig, men det betyder lidt at hjælpe
andre til en billigere løsning. Undskyld at jeg brugte dig .
3. Jo lige netop at deltage aktiv i programmet med dit logo, den kan vi andre også regne ud.
4. Jamen så opret dog et nyt brugernavn, istedet for at jamre
5. Hvad betyder den nederste linie: Mærkevarer til spotpriser...så:o

Med venlig hilsen

Søren
Citat fra www.spotvvs.dk

Ja, man burde jo bare tie sådan et indlæg ihjæl, så ville det være væk på en dag.

Men det er nu sjovt at se at en der selv har lavet præcis samme nummer, er så meget imod dette indlæg. Om man sælger håndværkertimer, eller arbejdstøj kan vel gå ud på et?

Mvh

Klaus


IMHO er der storforskel på at smide en reklame og rent faktisk forsøge at bidrage med noget konstruktivt her.


Annonce
Citat fra Thomas Hjort

IMHO er der storforskel på at smide en reklame og rent faktisk forsøge at bidrage med noget konstruktivt her.


Som besvarelse til dit første indlæg, (inden du ændrede det), så var det dig jeg mente. Du har også reklameret på denne side, se følgende tråd:

Citat fra Thomas Hjort

Nystartet håndværker - hvordan finder man kunderne?
Hej allesammen,
jeg har startet egen håndværksvirksomhed og har baggrund som tømrer og maler - desuden har jeg lavet en hel del murearbejde samt fliselægning, mine spørgsmål går på:

1) Hvordan finder man kunderne, uden at skulle bruge formuer på annoncering? Det siges jo der er en stor efterspørgsel, men kunderne kommer jo kun, når de kender en.

2) Jeg har fastsat min timepris til 300,- kr. excl. moms - er det rimeligt, for højt eller i underkanten.

Ser frem til lidt positive svar.
__________________

Håndværker og handyman med hjertet på rette sted.




Citat fra Thomas Hjort



Omkring referencer, så er der en del heldivis, jeg har bl.a. lavet følgende:


Totalrenovering af et hus fra 1880. Herunder afslibning af gulve, støbning af nye gulve, isætning af vinduer, opbygning af nye vægge, lægning af fliser på badværelse og køkken. Spartling og malerarbejde.


Senest opgave: Renovering af cafe på frederiksberg. Nye gulve med granit, maling indvendig og udvendig. Oppudsning af vægge, glasvæv, tilpasning af bordplader og meget mere.


Stor erfaring med isætning af døre og vinder samt selvfølgelig stort set alt tømrer og malerarbejde.


Har desværre endnu ikke billeder af mine projekter, men de følger snarest og er også igang med website.


Så der er sket lidt her på det sidste, men synes det er gået i stå i løbet af de sidste par uger, så jeg leder med lys og lygte efter lidt flere opgaver



Håndværker og handyman med hjertet på rette sted.





_____________________________________________________________________________________


Hej Thomas,


Kan forstå du er fra københavnsområdet, idet du nævner frederiksberg.

Hvordan kan man få fat i dig.


___________________________________________________________________________________



Jeg har sendt en privat meddelelse til dig, ellers kan du fange mig på

[email protected]__________________



Håndværker og handyman med hjertet på rette sted.


________________________________________________________________________________________


hej thomas



jeg skal til at bygge garage,mangler en til at mure ydevæg,der er ca.3100 muresten....hvor maget vil du have for at mure dem op?


_______________________________________________________________________________________


Ja, der er endnu mere travlt end jeg kunne forvente, så det er skønt


Vil også lige benytte muligheden for at takke alle for de mange forslag og ideer - det sætter jeg meget pris på. Tak


Håndværker og handyman med hjertet på rette sted.


_______________________________________________________________________________________


Man må sige at reklamen har virket, du oplyser om hvad du kan, refferencer, priser, kontaktoplysninger osv.

Derefter strømmer kunderne til

God og GRATIS reklame!! - som du slap afsted med!!

Hvis en anden havde skrevet et tilsvarende indlæg hvor han sælger andre varer end dem du sælger havde det nok ikke gået så nemt f.eks:

________________________________________________________________________________________


Nystartet butik - hvordan finder man kunderne?


Hej allesammen,

jeg har startet egen tøjbutik på nettet og jeg sælger selvsiddende strømper og netunderbukser - desuden har jeg også en hel del badetøj samt , hatte i alle størelser mine spørgsmål går på:

1) Hvordan finder man kunderne, uden at skulle bruge formuer på annoncering? Det siges jo der er en stor efterspørgsel, men kunderne kommer jo kun, når de kender en.


2) Priserne starter fra 300,- kr. excl. moms - er det rimeligt, for højt eller i underkanten.

Ser frem til lidt positive svar.



Håndværker og handyman med hjertet på rette sted.

________________________________________________________________________________________


Og så havde du sikkert fået denne besked:


______________________________________________________________________________________


Tak for reklamen, så ved man hvor man ikke skal handle

Køber arbejdstøj i Metro ca. 250-300 kr. for arbejdsbukser i god kvalitet - og har slet ikke nogen ide om at skifte på baggrund at et sinkeindlæg, der skal fremhæve en virksomhed som åbenbart er panisk for at få kunder.



Håndværker og handyman med hjertet på rette sted.



_________________________________________________________________________________________



Mvh


Klaus




Tænk at politiet ikke kan finde på andet at lave F.eks at få stillet uret.
Ellers en fed tråd,nogen der sælger sikkerhedsundertøj og sandaler?
René
Tak for kaffe, nogen må da godt nok kede sig, siden man gider bruge så lang tid på at komme efter andre brugere og specielt undertegnede.

Hvis du ellers gad læse mine øvrige indlæg, så ville du finde ud af, at jeg rent faktisk har bidraget med en del konstruktive indlæg på siden.

At jeg som nystartet har spurgt brugerne her, betragter du så åbenbart som reklame - du har vist ikke læst tråden med de bidrag der er kommet fra andre brugere, men hænger dig udelukkende i, at jeg rent faktisk har gjort opmærksom på jeg har startet egen virksomhed og åbenbart reklamerer voldsomt for det her på sitet.

Når man som dig ligefrem smider sin webadresse i sin signatur, så er det måske lidt som at kaste med sten, når man selv bord i et glashus.

Jeg har i modsætning til visse andre, ikke bare oprettet mig her som bruger og reklameret for mig selv, men derimod kommer med forslag og løsninger til andre brugere - så jeg har absolut ingen forståelse for dit indlæg.


EDIT: Og en hel del af de indlæg du har hevet frem, er direkte svar på spørgsmål fra andre brugere.

Yderligere så fik jeg ikke samme svar, som jeg gav brugeren der har staret denne tråd - og hvis du tænker en smule over det, så finder du nok frem til hvorfor


Thomas,

Jeg tror du misser min pointe!

Fordi jeg nævner dit navn er at du selv har brugt dette forum til at komme frem, og det er jeg egentlig ligeglad med, men de udtagelser du kommer med til lassan syntes jeg ikke man kan være bekendt når man selv har lavet lidt samme nummer, dit indlæg hører ikke til her på siden men på www.amino.dk

Ja, jeg har et brugernavn der henviser til min hjemmeside, hvis man søger på dit logo på Google, ja så ligger du nr. 1 - så går det ikke lige ud på et

At du ikke fik samme svar er ikke en blåstempling at at du ikke laver reklame, du har bare været heldig!

Mvh

Klaus
Thomas,

Jeg tror du misser min pointe!

Fordi jeg nævner dit navn er at du selv har brugt dette forum til at komme frem, og det er jeg egentlig ligeglad med, men de udtagelser du kommer med til lassan syntes jeg ikke man kan være bekendt når man selv har lavet lidt samme nummer, dit indlæg hører ikke til her på siden men på www.amino.dk


Og du misser så absolut min point. Jeg smed ikke en reklame, jeg sprugte om gode råd fra erfarne mennesker og fik rigtig mange gode input, som jeg har takker brugerne for. Desuden betaler jeg rent faktisk for markedsføring på andre sider.

Og som jeg har skrevet tidligere, så mener jeg selv jeg trods alt bidrager til debatten her - og ikke bare opretter en profil for at få kunder - igen, som visse andre åbenbart har gjort!


Ja, jeg har et brugernavn der henviser til min hjemmeside, hvis man søger på dit logo på Google, ja så ligger du nr. 1 - så går det ikke lige ud på et


Hmm, hvad har en søgning på Google lige med sagen at gøre? Og ja, du linker til din hjemmeside - det er jeg egentlig ret ligeglad med, lige indtil jeg modtager kritik for noget, der ærligt talt er ved at være lidt for søgt.


At du ikke fik samme svar er ikke en blåstempling at at du ikke laver reklame, du har bare været heldig!


Det vil jeg lade de øvrige brugere bedømme og det har de vist også gjort.


Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også