findes den vask?

Hejsa

Jeg har et hul i mit køkkenbord på 34x40 centimeter, hvor vasken har siddet. Der hvor vandhanen har været, er fyldet i bordpladen rådnet op, et område på cirka 7x10 centimeter. Jeg vil meget nødigt skifte bordpladen og er derfor på udkig efter en vask med plade og hul til vandhanen - det burde kunne dække det rådne stykke. Den er fundet, men er desværre for stor - skabet er kun 45 cm. Findes der sådan en vask i 34x40?

Jeg overvejer også en rund vask eller måske en firkantet 40x40 og så sætte vandhanen ved siden af - er det en dum løsning? Andre muligheder?

mvh. tina
Hejsa Jeg har et hul i mit køkkenbord på 34x40... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Bauhaus havde da lige præcis den vask, som jeg skulle bruge - faktisk var den lidt bedre (lidt bredere plade), end hvad jeg havde regnet med, at jeg kunne finde. Passer næsten lige ned i hullet ;-) Og til 699 - nice...

Tusind tusind tak. Jeg havde været i min lokale bygma - det er ellers der, hvor jeg synes, at de har alt det, som jeg ellers stæser forgæves i silvan, bauhas, harald nyborg og jem & fix efter, men denne gang var det altså bauhaus, der havde grejet.

Tak for alle jeres bud - nu skal jeg have gang i stiksaven (som var indkøbt i forvejen :-)) og have fjernet det rådne.

mvh. tina
Ja, det var rigtig dejligt :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis