Hjælp til Headset i bil

Hejsa
Jeg sidder og spiller et F1 manager spil http://www.avayaf1.dk/
, Hvor man kan vinde en vip tur til Hondas testkørsel i syd spanien. Kunne være man kunne få svar på deres dårlige resultater biggrin

Nå men, er der en som selv har prøvet at indsætte headset i sin bil, og måske kan komme med nogle gåde råd til hvordan jeg kommer i gang?

Mvh

Keld Hansen
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Keld,

Ikke for at lyde formanende - men er det nu klogt med et headset i en bil - altså når du kører ?. Så kan du jo ikke høre hvad der ellers sker omkring dig.
Når det så er sagt, har mange bil radio´er en audio udgang, hvor du kan koble et hun-stik til dit headset til. Nyere modeller har sågar blue tooth udgang til headsets.
Med venlig hilsen
Vangsoe

Vangsoe
Hvorfor ikke bare købe et trådløs til Bluetooth jeg køre selv med en Nokia BH-200 og det er rigtig godt og du kan høre hvad der forgår omkring dig. men ok din mobil skal jo kunne tilkobles Bluetooth,og det kan alle nye mobil telefoner i dag.
Ellers kan du da også godt få dem der kobles over bil radioens højtaler, men så hvis du har nogle med kan de jo også høre hvad der bliver sagt.
Hvor imod nokia bh-200 eller andre på Bluetooth, kan du bruge mange steder,bla. når du arbejder eller sidder på havetraktoren eller hvad du nu laver, jeg synes det er rigtig godt. God Weekend.

L.Sindalsen

Mariagerfjord

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis