Interesse for knallertforum

Der har før været interesse for at vi laver et knallert-forum, så indlæg vedr. motorcykler og knallerter adskilles.

Er det et generelt ønske at vi laver en form for en opdeling i f.eks. "Motorcykel" og "Knallert/scooter"?

Mvh. AllanE
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at læse alle "flaming" mails fra bikere mod maxipuch ejere,

JAAAA der er interesse.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra AllanE

Der har før været interesse for at vi laver et knallert-forum, så indlæg vedr. motorcykler og knallerter adskilles.

Er det et generelt ønske at vi laver en form for en opdeling i f.eks. "Motorcykel" og "Knallert/scooter"?


Hej Allan..
siden du bringer det op.. er det noget du kan sørge for..??

Mvh Jan J... triller MC og er fuldstændig ligeglad.. syntes en motor er en motor uanset om den er 50ccm eller 1300ccm
Hej Jan J og Peter

Ja, jeg kan godt lave flere grupper (det er mig og JørgenE, der administrerer LDS). Grunden til at vi har været/er lidt "nærrige" med antallet af grupper, er at hvis emnerne bliver for snævre, risikerer man at grupperne dør ud pga. manglende aktivitet.

Derfor spørger jeg lige gruppen her engang, om der er interesse. Jeg ved godt at der har været en del debat om det, men for en sikkerheds skyld laver vi lige en afstemning.

Mvh. AllanE
Citat fra AllanE

Hej Jan J og Peter

Ja, jeg kan godt lave flere grupper (det er mig og JørgenE, der administrerer LDS). Grunden til at vi har været/er lidt "nærrige" med antallet af grupper, er at hvis emnerne bliver for snævre, risikerer man at grupperne dør ud pga. manglende aktivitet.

Derfor spørger jeg lige gruppen her engang, om der er interesse. Jeg ved godt at der har været en del debat om det, men for en sikkerheds skyld laver vi lige en afstemning.


Hej Allan..
ok.. jamen så vil jeg da lige rose jeres forum. Jeg syntes det er rigtig godt..
Du har jo helt ret vedr at emnerne kan blive for snævre. Prøv at checke hvor mange mails der er om knallert og hvor mange der er om MC.. hvis vi ikke havde de knallert_spørgsmål, var det sku lidt kedeligt.. Så..ehhh...
Men som sagt, jeg er ligeglad.. Men tror at gruppen her "lever" bedst som den er.. ;-) (nu får jeg tæsk :-))

Mvh Jan J
Jeg har intet imod knallerter, men jeg vil mene at et knallertforum vil blive meget snævert.
Har selv en Honda CB750 1976, og hilser principielt ikke på knallerister!! :-), men jeg mener, ligesom Helja, at en motor er en motor, og det må kunne rummes under MC-forummet.

mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Citat fra ktm

Jeg har intet imod knallerter, men jeg vil mene at et knallertforum vil blive meget snævert.
hilser principielt ikke på knallerister!! :-)

En hurtig gennemgang tyder ellers på at at Puch ejerne er de mest aktive her på sitet og fordi folk ejer det ene eller andet forhindrer mig ikke i at hilse på dem,sågar har jeg engang hilst på en ejer af en japansk "MC" og det havde jeg det fint med.
Hvis det hele skal være så stift skal der jo indføres specielle fora for knallert 30,knallert 45,japanere,kinesere,HD,MZ og alverdens finurligheder.
Resultatet vil blive at alt andet end knallert og MZ står og samler støv,så hellere noget i retning af Lav knallert/MC-MZ så kan de fleste være med.
René
jeg hilser også på dem der køre 2 takt,køre selv cd-50,men vil overveje at hilse på mc folk,det kunne være at de ikke hilser igen,,,lidt sent men fortjent
Jeg tror det ville blive godt at få delt op. For jeg selv begrænser lidt mine indlæg ang knallert på nuværende tidspunkt. Jeg ville måske mene man kunne lave noget 0 - 50 cc i et forum og 50 - **** under mc?
Hvad går min 125 honda cr ind under? Det er jo en crosser, mc?


 

Hej alle sammen.

Har hele tiden haft det lidt svært ved at se problemet med at knallerter og mc er sammen. Det er ganske vist meget længe siden at jeg havde min gamle Skylon og det er derfor sjældent at jeg har noget at bidrage med, men hvis titlen på indlægget fortæller om problemet og motorstørrelse kan man jo bare lade være at åbne tråden hvis man har så meget imod de der knallerter. Personligt synes jeg at det vil være synd at skille det ad, fordi jeg tror at der er mange mc-ister der engang havde knallert som kan hjælpe de unge motorglade knallerister. Så lad blive som det er.

Ps. Der er også for få mc-spørgsmål til en side for sig selv.

Mange hilsner Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg ved som ikke hvad der er bedst jeg læser gerne dem alle, da jeg både køre 50 ccm og der over jeg går og laver både de lille og de lidt større maskiner i stand i fri tiden.
Ha ja den med at 50ccm hilser på de store den er nu god, for når jeg ruller ud på min lille 50ccm aprilia classig så hilser alle de store motorcykler, men det er jo heller ikke let at se da den liner meget en motorcykel. Men jeg tror der er mange som gerne vil have det delt op så gerne for min skyld. Hygge

L.Sindalsen

Mariagerfjord

 

 

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis