Interesse for knallertforum

Der har før været interesse for at vi laver et knallert-forum, så indlæg vedr. motorcykler og knallerter adskilles.

Er det et generelt ønske at vi laver en form for en opdeling i f.eks. "Motorcykel" og "Knallert/scooter"?

Mvh. AllanE
Der har før været interesse for at vi laver et... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der vil helt sikkert glive gang i den på et 30/45 km/t forum. Så kan folk spørge på livet løs uden at blive generet af MC folk..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg vil også mene at vi skal have et knallert forum hvor vi kan skrive om knallerter og scootere uden at blive rakket ned på af dem som nu er så heldige at have de størrer to hjulede monstre stående i garargen grin, jeg må indrømme at jeg ikke gad at sætte mit sidste indlæg herind i dette forum fordi jeg vidste at der ville komme en storm at negative tråde om at spørgsmålet ikke har noget at gøre i et forum for motorcykler.
Jeg har flere gange undladt at skrive noget om knallerter herinde fordi jeg ikke gider høre på folks idéer om knallerter.

Så jeg vil sige at enten skal vi have et knallert forum eller også skal det nuværende motorcykel forum omdøbes til lav knallert og motorcykel forum.wink

Det er syndt at der skal være det evindelige trælse hakken og gøren her på forumet.

Bygningssnedker ved den Vejlensiske ådal.
Denne afstemning er ved at være et halvt år gammel, så jeg tror ikke der sker så meget på denne front... desværre sad

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det er bare bitre MC'ere der brokker sig over at der ikke sker en dyt på den front.
Bare spørg løs. Jeg er sikker på der kommer nyt når der kommer et andet forumsystem.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej folkens

Jeg beklager at jeg har været lidt stille omkring denne her. Som PeterR er inde på, er der en ny version af LDS på trapperne. Det tager alt min (fri)tid nu, men så snart den er klar, finder vi en løsning på MC vs. knallertforum.

Ha' tålmodighed indtil da smile

Mvh. AllanE
Annonce
Jeg har det ikke sådan at jeg har noget mod knallert folk. Nogle gange stiller de bare rigtige nybegynder-spørgsmål. Ofte er det spørgsmål først og så måske tænke lidt bagefter.
Det burde være forbudt at eje en Maxi uden at kende THansen.dk
Spørgsmål som "hvor kan jeg købe et dæk" og så et nyt indlæg "til en maxi altså" Når man læser sådanne spørgsmål, tager man sig til hovdet og tænker "har du prøvet en knallert forhandler"??
Hvis nu der var blevet spurgt "nogen der ved har man kan købet billige dæk til en maxi xx" kan jeg forstå man spørger.
Når man adskiller MC og knallert får knallertfolket et sted hvor de mest simple spørgsmål er mere end tilladt og velkommet. Og jeg er sikker på at MC folket vil skimme trådene igennem for at se om der er nogle lidt mere tekniske spørgsmål som måske kan afhjælpes af "de mere erfarne"
Jeg vil 100% sikkert skimme knallert forummet igennem og glæder mig til en del uden brok..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg synes at det som Grandoldman siger er rigtig godt formuleret. Jeg har godtnok kun knallert, men alligevel. Sådan noget som hvor man kan købe dæk! Det burde ikke være tilladt at spørge sådan. Man stiller vel først sit spørgsmål herinde når man selv har mistet alle sine teorier.
Jeg er dog lidt bange for at der bliver lidt dødt i mc forummet fremover?
Måske lave et fælles forum der er delt i motor 50cc - motor 50+ og så noget rating med nogle billeder hvor man kan vise sine ting frem.


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis