VIGTIGT! hvordan fjerner man et bagdæk?

hej

skal have min CPI oliver city til reparation på fredag... det er noget med bagdækket, så i stedet for at trække en flad knallert på 70 kilo flere kilometer, ville jeg være MEGET lykkelig hvis der var nogen der kunne fortælle mig hvordan man fjerner bagdækket fra en CPI Oliver City.....
hej skal have min CPI oliver city til reparation... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hehe, ja, det er jo som regel dig der skal sætte skub i tingene med et lille surt opstød wink

Men hvad pokker, han har jo ikke skrevet tilbage, så ingen ved jo om han trak knallerten, eller om han fik hjulet af? Så jeg syntes bare vi skal lade det ligge her, ikke ikke komme med flere beskyldninger.. Vi skal jo alle være her, både du og jeg, men så sandelig og Hr. Ols3n smile

Venlig hilsen Kim
Citat fra Håndværkeren

Jeg vil tro at grunden til at du ikke sådan lige har fået svar ligger i, at dit næste spørgsmål vel vil blive: Hvordan tørre jeg min røv !!!
Du må have fået en mini reperations håndbog da du købte den, deri vil du kunne se hvordan du tager baghjulet af, du kan ikke bare tage dækket af uden at tage fælgen af også.

V.h. Håndværkeren



Håndværkeren!

Jeg har gennem mange år læst og fulgt med i gds med stort interesse, et fantastisk forum!
Jeg syns at du nogen gang kommer med gode og relevante svar, men generelt er du plat!
Det kan da ikke være rigtigt at du svarer på den måde, hvis man gjorde det i den virkelige verden, ja så ville man få en på kasketten!!
Hvad er dit problem, du skriver jo selv at du er håndværker, de håndværker jeg kender er da for det meste ikke sure og bittre, de elsker da at lære fra sig (med et smil og tilfredsstillelse).
Det kan godt være du syns at folk men knallert problemer ikke skulle klækkes? men har du ikke selv været dreng, eller kan du ikke huske det?

/nosi
Citat fra nosi

Håndværkeren!

Jeg har gennem mange år læst og fulgt med i gds med stort interesse, et fantastisk forum!
Jeg syns at du nogen gang kommer med gode og relevante svar, men generelt er du plat!
Det kan da ikke være rigtigt at du svarer på den måde, hvis man gjorde det i den virkelige verden, ja så ville man få en på kasketten!!
Hvad er dit problem, du skriver jo selv at du er håndværker, de håndværker jeg kender er da for det meste ikke sure og bittre, de elsker da at lære fra sig (med et smil og tilfredsstillelse).
Det kan godt være du syns at folk men knallert problemer ikke skulle klækkes? men har du ikke selv været dreng, eller kan du ikke huske det?

/nosi


Og du bruger dit første indlæg på at brokke dig over mine mere eller mindre heldige indlæg, se det fatter jeg altså bare ikke.

V.h. Håndværkeren
Du skal afmontere din udstødning og på højre side af dit baghjul sidder der en møtrik, den skal du løsne og trække baghjulet af, enkelt og let og modsat rækkefølge når det skal på.
MVH
Leifbiggrin
synes nu også at det er en mærkelig måde at svare på. Noget angående tonen i LDS blev diskuteret i denne tråd http://www.lav-det-selv.dk/forum/showthread.php?t=50085 . Jeg vill f..... blive sur hvis jeg fik sådan et svar.
Ingen spørgsmål er for dumme. Hvis man synes de er det, så kan man lade være med at svare.

mvh jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis