Blænding af radiator

Hejsa,

Jeg håber en af Jer kan hjælpe mig med at løse et mysterium. Jeg skal til at lave mit køkken om og har naturligvis tænkt mig at gøre så meget af det selv, som jeg nu må.

Jeg skal bl.a. have fjernet en radiator og i stedet etableret gulvvarme. Der hvor radiatoren i dags står, kommer der til at blive en ny indgang. Derfor skal blændinger af radiatoren ikke foregå over gulvet.

I dag går gulvarmen fra bryggerset og ned i beton-gulvet og ud til de forskellige radiatorer. Rørene er jern rør med massere af samlinger undervejs, hvilket er lovligt idet de blev etableret i 1972. Men hvis VVS'eren skal blænde radiatoren, så er han nødt til at gøre dette under gulvet. Men det betyder jo en samling under gulvet, hvilket ikke er lovligt. Hvad søren er så en mulighed? confused

Jeg har kontaktet en VVS'er som skal hjælpe mig, men han kommer først ud og giver tilbud på tirsdag. Og jeg søger jeg en løsning på problemet inden tirsdag idet jeg ikke kan lade være med at tænke på det hele tiden. Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med at løse et mysterium.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
da det er central varme, må du alt selv.

du tapper bare dit anlæg af, og så flår du radiatoren ned og fjerne rørne. sætter et par propper på der hvor det passer dig, og fylder vand på igen.

ingen ben i det..

M.V.H. Martin
Held og lykke med projektet
Fornemt. Tak for hjælpen!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis