Bålfad i støbejern

Hejsa

Nu spørger jeg her i have-forum, håber at I kan hjælpe

Hvor kan jeg købe et bålfad til omkring kr. 500,- ?

Helst i en butik da jeg skal bruge det til på lørdag (kan ikke nå at få det bestilt og sendt via nettet)

Jeg har fundet et par specialbutikker på nettet, men her er de ret dyre.

Jeg håber en af jer har et tip til hvor jeg kan finde et :p
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kør forbi genbrugspladsen. Hiv tromlen ud af en kasseret vaskemaskine. Vupti ... bålfad. Pris 0,-. Problem: Det er ikke støbejern, men rustfast.

Alternativt har Bauhaus dem vist på tilbud for tiden.
Citat fra Lars ON

Kør forbi genbrugspladsen. Hiv tromlen ud af en kasseret vaskemaskine. Vupti ... bålfad. Pris 0,-. Problem: Det er ikke støbejern, men rustfast.

Alternativt har Bauhaus dem vist på tilbud for tiden.


God idé! biggrin

Nu er det til en gave, så jeg må hellere en tur forbi Bauhaus...
Så er der da netop grund til at du laver bålstedet selv, et hjemmelavet bålsted vil da alle dage bringe mere lykke end et du bare køber.
Så vil modtageren kunne se at du gerne bruger lidt mere tid for hende / ham for at give noget som ikke bare er fremstillet på en fabrik. En kasseret parabol skærm som du lige forsyner med tre ben kan også bruges som bålsted.

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Så er der da netop grund til at du laver bålstedet selv, et hjemmelavet bålsted vil da alle dage bringe mere lykke end et du bare køber.
Så vil modtageren kunne se at du gerne bruger lidt mere tid for hende / ham for at give noget som ikke bare er fremstillet på en fabrik. En kasseret parabol skærm som du lige forsyner med tre ben kan også bruges som bålsted.

V.h. Håndværkeren


hihi, ja hvis tiden var der...

Men er lige blevet far, så tid er en mangelvare...
Annonce
Onkel Harald har et bålfad i kobber til en plovmand
Citat fra Lars ON

Onkel Harald har et bålfad i kobber til en plovmand


Ja, det blevt sådan et fra HN. Det bragte stor lykke til "indvielse af skur herre fest"

Min kæreste kom iøvrigt hjem med et bålfad til mig i dag, kr. 100,- i superbest. De sælger simpelthen ud af alle grillvarer, superfint.
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
Det er muligt at trådstarter har brug for et nyt bålfad, da det gamle nu er 14 år gammelt.........  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Tænker der måske er tale om skjult reklame. Brugeren har lavet to indlæg totalt, begge genopliver gamle tråde og henviser med link til - dog forskellige - webshops med pejse og bålfade. 🔥

Bare en tanke. 
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis