Tætningsbånd til dør, hvor købes det?

Jeg er ved at give hoveddøren noget pleje - det har den åbenlyst ikke fået meget i sit liv! Tætningsbåndene er møre og i stykker, og skal derfor udskiftes. De består af en gummiprofil med en not der presses ind i en fals hele vejen rundt om døren.
Jeg har kigget i Fog, Hørsholm trælast og Carl Ras, men de har hovedsageligt kun et udvalg i selvklæbende tætningsbånd, som jeg ser som en nødløsning.
Har du set tætningsbånd i en forretning eller webshop, eller har du en ide om hvem som forhandler det?

Mvh.
Michael
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at kigge på www.dafa.dk om ikke der er noget du kan bruge. De henviser vist også til forhandlere.
Hej Michael

Hvis du tager et stykke af den gamle liste med dig i enten Fog eller Carl Ras, så burde de altså kunne hjælpe dig. Jeg ved, at de har "rigtige" tætningslister og ikke kun de der til at klistre på. Det er ikke sikkert, at de har fuldstændig densamme profil, men bør have noget der ligner.

MVH
Kim

MVH
Kim

Hej Michael

Har selv haft god erfaring med https://kantlister.dk/, hvor det er til at finde de lidt mere specielle gummilister og tætningslister.

Var ikke selv sikker på hvad jeg skulle bruge, hvor de var gode til at hjælpe mig frem til løsningen.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis