hjælp alle hurtigt

hej alle jeg har en pc som jeg geninstallerede igår men der var ikk lyd driver jeg fandt et program der undersøgte alle mine dele og fandt opdateringer men der i blandt var der en driver jeg ikk skulle bruge når jeg starter min pc kommer noget med Dsi og jeg kan ikk geninstaller min pc fordi når den genstarter og går ind hvor der står tryk enter for at lave en ny instalision og f3 for raparer så går den i stå og jeg kan ikke trykke noget

Derfor er mit spørgsmål er der et program som sletter alt på pcen ligesom når man køber den for ny hvor man skal starte med en xp cd i for det ville hjælpe på forhånd tak.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke bare sætte geninstallations/XP cd'en i, og boot fra den? Så skulle det da være muligt at lave en ny frisk indstallation..
nej det kan den ikk den går i stå men har fundet et program som hedder killdisk som sletter hele hard disken men det kræver en floppy disk og jeg har hørt at en floppy disk er en diskette som bare er tom men mit diskette drev vil heller ikk læse disketter
Jeg ville hive disken over i en anden pc og formatere den om. derefter ville jeg geninstallere. Det skal siges, at jeg aldrig har prøvet XP - men det ville fungere med 2000. Iøvrigt lyder det som du enten ikke får startet rent fra cd - eller du har fået en anden fejl ind i dit system. Det du skriver giver ikke nogen mening for mig - hvis du booter fra cd bør systemet ikke begynde at indlæse fra HD.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Det kunne også lyde som et defekt medie.... Hvis det er samme sted i installation filmen knækker hver gang?

/IBA
Lige en anden ting ....
Hvis din gamle installation stadig ligger på disken, kan du under opstart trykke F8, og vælge "Fejlsikret tilstand, med kommandopromt". Herfra burde du kunne køre en "Format C: /Q /FS:NTFS".
Virker dette ikke, kan du prøve om du kan komme ind i "Recovery console" under opstart via CD. Herfra er der også adgang til samme kommando.

/IBA
Annonce
Hej

har du været inde bios og vælge at den kun skal starte op på cdrom så starter den ikke op din haddisk altså du skal boot fra din cd så skulle den gerne kunne installere xp igen for dig smile
Måske lidt outdatet - men kan du ikke bare slette alle partitioner i bios, genoprette partitionen, og derefter starte forfra ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis