Fm 6hk Motor autorap 23 7760 19-08-2007 20:06 Hej er der nogen af brugerne der har noget materiale/manual til en FM 6hk sideventilet bådmotor,Mangler manifold til FM Motoren,Som jeg meget gerne vil købe,Da den jeg har er tæret op 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
lynæs 5071 5400 20-08-2007 19:18 hej . der er på min side et link til træbåde, en norsk side, under deres links er der et der hedder FM motoren, det virker ikke i dag, men jeg har før været derinde. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
autorap Trådstarter 23 7760 20-08-2007 22:50 Citat fra lynæshej . der er på min side et link til træbåde, en norsk side, under deres links er der et der hedder FM motoren, det virker ikke i dag, men jeg har før været derinde. Hej Lynæs.Mange tak for din henvendelse ang.FM Motoren,Der var da mange interessante ting ang.Motoren og der var da også lige en der solgte de dele jeg har brug for"manifold" samt flere småting.Så alt i alt er det da en meget fin side du har fået lavet,Som jeg vil foreslå at Gør det selv,s brugere bør gå ind og læse,da der er mange interessante indlæg og et forum der kan give lidt konstruktiv læsning. Så mange tak for linket. Mvh.Henning
lynæs 5071 5400 21-08-2007 06:42 det er da rart når noget lykkes Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
BjarneSø 56 4440 01-06-2019 18:53 Har et reservedelskatalog med reservedelsnumre samt nogenlunde fornuftige tegninger? hvis det kan bruges, så >[email protected]<- downloadet fra nettet via henvisning.Der er en norsk forhandler, som kan levere en del reservedele, men er en smulehalvdyr- pænt sagt- Hvis du går ind på din browser og skriverFrederikstad Motorfabrik(k) og evt dele tror jeg du kan finde noget- ellers skriv og jeg finder en mailadresse frem-Bjarne S.N. BSN
BjarneSø 56 4440 01-06-2019 18:55 Ok misvisende -Mailadressen er min og hvis du ikke finder noget via navnet- så send mig en mail! BSN