min gamle puch...

hej

jeg har lige fået malet min puch og samlet den, ledningerne er godt nok indsmurt godt og grundigt i olie, men den kan ikke starte når jeg prøver at få den i gang...sad det lyder ingen gang som om at der overhoved kommer nogle gnister..:S

nogen der har en idé om hvad der kunne være galt?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
skru dit tændrør ud sæt det i tændrørshætten læg det på cylinderen , jok på kickstarteren se om der kommer gnist og skriv så igen.
Det er da alt for besværligt at skulle skrue tændrøret ud for at se om der er gnist, tag hætten af og stik fingeren op hvor tændrøret skulle have siddet.
Jog et par gange på Kickstarteren, så vil du med sikkerhed vide om der er gnist på. Det kan nemlig også skyldes et dødt tændrør !

V.h. Håndværkeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det er for sjov det med fingeren ikke?
Kommer vel an på, hvor stor ens smertetærskel er biggrin

men er nok ikke noget der skal prøves smile
fik den til at lunte afsted heri dag, men den stoppede hele tiden da der kom luft/røg ud fra luftfilteret... kan det være muligt at jeg skal have skiftet luftfilteret? det er desuden rigtig mange år gammel.. omkring 15 år...:S
Hvis der kommer røg ud af luftfilteret er det et meget tydelig tegn på at din tændning skal justeres hurtigst muligt, den tænder simpelt hen alt for sent og så er der overhovedet ingen trækkraft at hente der.

(Nej Seriøst, stik fingeren i hætten gør det nas, så er der gnist)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også