Busse mænd ! Håndværkeren 20251 17-08-2007 05:57 Jeg kom til at tænke på, hvorfor er det sådan et tabu emne at pille busse mænd . Det er da en naturlig del af ens hverdag hvis man arbejder hvor det støver bare et minimum ! V.h. Håndværkeren 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
retro04 533 8900 17-08-2007 07:07 Hej Håndværker Det kommer så sandelig an på hvor du piller dem,udover i næsen selvfølgelig Det bliver først tabubelagt, når det foregår i fuld offentlighed.... og ikke mindst hvor de havner..... Det var måske et nyt tiltag, at forbyde "næsepilleri" i rum større en 4 kvadratmeter. -Så kunne rygerne måske få lidt ro i den periode- De kan iøvrigt blæses ud i en kleenex! Men jeg kan sagten se, at så ryger håndværket........... Go' weekendRetro -....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-
Håndværkeren Trådstarter 20251 17-08-2007 07:58 Jo men det er netop det jeg mener, hvis der nu sidder sådan en dims, godt tør o.s.v. og generer.Hvorfor er det så tabu at sidde stille og pille den ud, jeg får ofte sådan nogle tørre nogen som bare ikke vil "snydes" ud, og de hindre min vejrtrækning gennem snydeskaftet. Er jeg et offentligt sted går jeg på toilettet, men det er bare det jeg tænker på, hvorfor er det egentlig blevet et TABU ?Ja det kan vel ikke sidestilles med at, som de siger nordenfjords: Arb-æ-skie-sov !
retro04 533 8900 17-08-2007 08:22 Åha den er svær! -Plejer ellers altid at have svar på livets store filosofiske spørgsmål- Men denne...... AK!Tror du ikke bare det er blevet "klamt" Sammenholdt med tanken om hvor de havner he-he....Jeg er sikker på at vi må dele befolkningen i to grupperinge i dette "store" spørgsmål...Dem som piller, og dem som ikke vil indrømme det.I levnedsmiddelindustrien bruger man vist noget som hedder "Åndedrætsværn"Et middel mod tilstoppet næse kunne jo f.eks. være flixonase.Det hjælper til man igen er i enerum.... Vh retro -....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-
Zephirine 1243 3730 17-08-2007 20:14 Jeg hører til den gruppe, der ikke indrømmer at pille bussemænd...