Hul i hvide plast vinduer -lav-

Hej alle LDS'er

Jeg skal ha' lavet huller i hvide plastik vinduer.
Hvordan gør jeg det confused så det ikke kan ses rolleyes

Mvh MoRtEn L-h
(º·.¸(¨*·.¸ ¸.·*¨)¸.·º)
.)...«.·°·. MLH.·°·.»...(.
(¸.·º(¸.·¨* *¨·.¸)º·.¸)

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra MortenLH

Hej alle LDS'er


Jeg skal ha' lavet huller i hvide plastik vinduer.
Hvordan gør jeg det confused så det ikke kan ses rolleyes


Hej Morten.

Jeg må skuffe dig med at det kan ikke lade sig gører, du vil måske nok kunne fylde en hvid lim eller lignende i hullerne men det vil altid være synligt at der har været huller.

V.h. Håndværkeren
hmmm... jeg blev nød til lige at læse indlægget igen... Lave huller i et vindue uden det kan ses... Hvorfor så lave hullerne?!?smile

Men nu er den forstået!!
Jeg har engang fået at vide at man kan lappe alle små huller med hvidt uden at det kan ses. Dette er fordi farven hvid indeholder alle farver i spektret. Og så sætter øjnene selv farve på. Men i praksis har jeg kun prøvet det på vægge. Og der virker det altså!!
Jeg kunne måske forestille mig at du gjorde hullet helt rent og prøvede med noget klart silikone. Det har jeg i taget på udestuen, og det er næsten ikke til at se.
Men held og lykke med projektet, og meld lige tilbage hvis du finder et vidundermiddel...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Citat fra Næstformanden

hmmm... jeg blev nød til lige at læse indlægget igen... Lave huller i et vindue uden det kan ses... Hvorfor så lave hullerne?!?smile

Hej.
Ja jeg så godt bagefter, at det ikke var for godt formuleret.
Men det gik *GG*

Citat fra Næstformanden

Men nu er den forstået!!
Jeg har engang fået at vide at man kan lappe alle små huller med hvidt uden at det kan ses. Dette er fordi farven hvid indeholder alle farver i spektret. Og så sætter øjnene selv farve på. Men i praksis har jeg kun prøvet det på vægge. Og der virker det altså!!
Jeg kunne måske forestille mig at du gjorde hullet helt rent og prøvede med noget klart silikone. Det har jeg i taget på udestuen, og det er næsten ikke til at se.
Men held og lykke med projektet, og meld lige tilbage hvis du finder et vidundermiddel...
Næstformanden

Det er noget i den stil, som jeg også har fået afvide.
Men mit problem er, at jeg ikke ved hvad jeg skal lukke hullerne med.
Jeg har prøvet med noget hvid "FillFix", se billedet.
Men jeg er ikke tilfreds med det, der er en brun rande om.
Jeg ville gerne, at det ikke kunne ses.

Men tak for det

Mvh MoRtEn L-h
(º·.¸(¨*·.¸ ¸.·*¨)¸.·º)
.)...«.·°·. MLH.·°·.»...(.
(¸.·º(¸.·¨* *¨·.¸)º·.¸)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis