hjælp mig

hej jeg vil gerne bygge en styrepult med alt. mit spørgsmål er om det kan lade sig gøre om hvor meget det ville koste? jeg har lige købt en lille jolle min første båd så hvis nogen har nogle gode råd så skriv på forhånd tak
vh anders
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
alt kan jo lade sig gøre (næsten) de fås jo som tilbehør, kik hos en forhandler eller en anden båd, og se om det er noget du kan lave, ellers køb en færdig. Pris afhænger af materialevalg, og det kan let blive for klodset / tungt. Der har tidligere været et medlem, som lavede en af rustfrit stål, men der er den risiko at den gir sig til at trone. Finer kan bruges evt overtækkes med glasfiber, skal det blive pænt går der mange timer.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Det ser ikke ud til at denne Anders værdsætter dit svar Lynæs, ja han respondere ikke engang på det, nogle er lidt uhøflige !!
Til Anders.
Jeg er sikker på at du hos www.mmc.dk kan købe alle de styrepulte du skulle have brug for.

V.h. Håndværkeren
]hej tag for hjælpen jeg er nye her så jeg vidste ikke man skulle svare igen men jeg siger også tak til lynæs vh anders
Det er altid høfligt at svare på de hendvendelser / Besvarelser du får, så ved vi om det var noget du kunne bruge til noget !

V.h. Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis