Undervognsbehandling af peogeot 206 SW

Jeg vil selv undervognsbehandle min Peoget 206 SW fra 2005. Er der nogen der ved hvor man kan få (købe) et skema hvor det indgår, hvor man skal bore for hulrumsbehandlingen.
PLA
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da god LDS ånd men jeg er sikker på at du fraskriver dig garantien samtidig med at du begynder at bore huller i din PUG.
René
Et kæmpe arbejde med vask og tørring men jeg er ikke sikker på den med 2 års rustgaranti,hvordan i hXXXXXX kan man sælge biler i DK med noget der lyder som verdens dårligeste rust garanti?8,10 og 30 år kender jeg til men 2 år det må være en sælger med et kæmpe talent der kan sælge biler på de betingelser,men det må være forklaringen på at direktøren gik over til Pawa.
René
Køretøjet er som de fleste andre nye køretøjer ikke undervognsbehandlet ved salg. Hvis jeg lader den undervognsbehandle af firmaet, kan det da godt være at der er en længere rustgaranti ! men den normale garanti på køretøjet er 2 år og jeg har selv undervognsbehandlet mine tidligere køretøjer og det er efter 13 - 15 år blevet solgt uden en' rustplet. Hele esensener, at jeg ønsker et skema til undervognsbehandling af netop min bil.
PLA
Selvfølgelig findes der sådanne skemaer men jeg tror at de enkelte rustcentre vogter over dem som var de militære hemmeligheder.
I øvrigt har din bil 12 års garanti imod gennemtæringer hvis du får den kontroleret når den fylder 4 år og derefter hvert 2. år (det er gratis)
Held og lykke med jagten og dit projekt.
René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis