processer..??

Hej..
Jeg skal have købt mig en bærbar, men er lidt forviret vedr: processer..
Har altid haft intel, syntes det har været fint, så det er nok også det denne gang eller..????
Men.. nogle hedder coro duo.. nogle hedder coro2 duo.. er der forskel, eller er det noget fis..????

amd turion 64*2.. er det ligeså godt som intels..??

håber at få lidt lys over sagen ;-)

Mvh Jan J
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du mener "Core 2 duo"? - Det er vel bare et navn, lissom Pentium, Turion osv. sæføli må der være forbedringer....
Hej Jan ..

Ja, der er forskel på Core Duo og Core 2 Duo:

Intel Core Duo:
Dette er en 1. generations duo-processer. Den kører 32 Bit og er vel omkring 30 % hurtigere end tilsvarende single core processers.

Intel Core 2 Duo:
Dette er Intels 2. generations duo-processer. Den kører 64 Bit og ligeledes bagudkompatibel med 32 Bit.. Denne processer er omkring 40 % hurtigere end tilsvarende single core processers.

Jeg er ikke så meget inde i processer markedet, men man går aldrig helt fejl af Intels produkter..
Men undersøg pris/ydelse hos de to, og vælg derefter hvad du synes bedst om smile
Citat fra KimArndt

Hej Jan ..



Ja, der er forskel på Core Duo og Core 2 Duo:

Intel Core Duo:
Dette er en 1. generations duo-processer. Den kører 32 Bit og er vel omkring 30 % hurtigere end tilsvarende single core processers.

Intel Core 2 Duo:
Dette er Intels 2. generations duo-processer. Den kører 64 Bit og ligeledes bagudkompatibel med 32 Bit.. Denne processer er omkring 40 % hurtigere end tilsvarende single core processers.

Jeg er ikke så meget inde i processer markedet, men man går aldrig helt fejl af Intels produkter..
Men undersøg pris/ydelse hos de to, og vælg derefter hvad du synes bedst om smile


Hej Kim
Det var lige det jeg søgte... takker og bukker ;-)
Mvh Jan j
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis