Google

Jeg sidder med et kæmpe problem. Jeg kan ikke få lov til at søge på Google eller komme på min Gmail, se vedhæftet fil. Jeg har været helle møllen igennem med virus og spyware scanninger. Norton, avg, spybot, windows defender, ad-aware osv. Kan godt komme på en masse andre sider men google kommer med det samme svar hvergang!!!!!! mit internet er også blevet langsommere, min forbindelse er 1024/1024. Håber der er nogle der kan hjælpe. På forhånd tak


P.S Er nogen der ved om der er en afd. af Google i DK, som man evt kan ringe til.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke hvad der står i dit vedhæftet .doc men det vil være uklogt at åbene det hvis du har visrus... hvad din langsomme forbindelse tyder på.
Tag et screendump og gem det i paint og så gem det som jpg og send det igen.
Umiddelbart kan det være din firewall der har fået lukket af til goggle...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

kig på din hosts-fil. Åbn den med notepad. Hvis du har windows ligger den så vidt jeg husker i windows/system32/etc -mappen. Der må helst ikke stå noget om Google, for så har en-eller-anden webside ændret i den. Typisk bør der ikke være ændringer i hosts-filen, dvs alle linjer starter med en havelåge: #
For at tjekke for virus har AVG en gratis virusscanner som virker ret godt. Jeg bruger den selv, og er godt tilfreds. Tjek her
Hej..
Har du prøvet med en anden ip-adr ??? Har været ude for at få en ip der er black_listet af nogle og ikke af andre..

Mvh Jan J
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis