Så sker det !

Lørdag aften overgår vi til et ny forum og en ny netudbyder.
Prisen hos den nye er 1/4 af det jeg tidligere betalte, og viser det sig, at det ikke er stabilt, så flytter jeg tilbage, men det er mange penge jeg sparer.
Som I ved har vores bruger af LDS - ThomasB - sørget for hele konverteringen af over 20.000 indlæg + nyt layout, kun mangler vi 2-3.000 indlæg fra arkivet, som vi mister. Ærgeligt, men hellere billeder på siden som kommer nu som facilitet, og mange andre nye ting som I vil opdage hen ad vejen.

Nu må man sige det er en ægte LDS-side, hvor en bruger af siden står for hele ændringen - er det ikke bare flot og det er u/b så det er ægte LDS.

Men lad os snakkes ved på søndag/mandag, og tale om hvad I synes om det nye layout og siden i det hele taget.

For godtnok synes jeg den er blevet god, enkel som var et krav, og selvom der hverken er popup'er, irriterende reklamer osv, kan der være masser af ændringer som vi så indarbdejder i ver. nr. 3, og det må blive til jul 2006 - glæd jer - det bliver helt fantastisk med vídeo, tale osv. - ja og jeg tror også på julemanden wink

- Jørgen


Med venlig hilsen

Jørgen
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jah....

Så må vi bare håbe at det ikke er Telia du har fået "forbindelse" med, thi så bliver det nok svært at holde siden oppe i en grad der gør at folk hænger på.

Telia kan jeg sgu´ ikke anbefale. Hold da kaft hvor de bryder ned tit, ... men ok, de får jo en 25 øre hver gang der skal ringes op igen.

Jeg har i øvrigt tænkt på hvordan man afslører den slags svindel ????????

VIDEN ER VEJEN TIL VISDOM.

Hej blush)

Jeg vil da lige tilføje, at det faktisk er muligt at lægge både video og tale op på det nye forum smile

Mvh
ThomasB
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis