Forskellig kvalitet på svejsetråd ?

Hey derude

Skal ha en rulle svejsetråd til mit Co2 svejseværk Men !
Er der kvalitetsforskel på det "billige" man kan få i Harald-Nyborg...og så andre ...mere dyre/ værktøjsforhandlere ???

På forhånd tak
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hos Onkel Nyborg får du lige nøjagtigt det du betaler for, kvalitet koster penge !
Sikken da noget pladder at skrive, mon ikke enhver selv kan finde ud af det !
Citat fra Håndværkeren

Sikken da noget pladder at skrive, mon ikke enhver selv kan finde ud af det !

Det tror jeg godt de kan,men din undertone er at fordi HN er billigere så er kvaliteten dårligere og det er noget pladder.
René
Onkel Harald sælger da de præcis samme stikkontakter som installatører landet over, men til en helt anden pris... Det samme gør sig gældende med mælk fra Arla; denne bliver også forhandlet af bl.a. Netto såvel som SuperBrugsen igen til forskellige priser....
Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen... men "mon ikke enhver selv kan finde ud af det" :-)
Det er der så åbenbart nogen der ikke kan :-)
Citat fra Håndværkeren

Så har du bare tolket mit svar ukorrekt, jeg handler meget med Onkel Nyborg og har handlet der de sidste 32 år.
Men uanset hvilket firma du handler i, så får du den kvalitet du betaler for.

Ja det må være varmen der får mig til at pladre og tolke dine svar ukorrekt,for jeg fatter ikke at jeg får en anden kvalitet ved at købe det samme produkt til den dobbelte pris hos en anden forhandler.
René
Er det her ved at udvikle sig til det rene ordkløveri.
Du får det du betaler for ikke sandt ! At du så ved nogle firmaer skal betale extra for den samme vare, skyldes det frie markede.
Og at der er firmaer der både lægger dobbelt moms og datoen til når de regner deres priser ud.
Som Steinaa skriver kan du købe eks. de samme stikkontakter ved Onkel Harald som ved Elindstalatøren, Elindstalatøren skal bare have 4 X så meget for dem, hvem mon der sælger flest ??
GODT NOK DRENGE! sådan smile der er altså kvalitetsforskel tongue
Men fordi jeg også stiller mig samme spørgsmål som ascona, så vil jeg også gerne vide HVAD forskellen er? Holdbarhed osv?

RhyMe
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis