Forskellig kvalitet på svejsetråd ?

Hey derude

Skal ha en rulle svejsetråd til mit Co2 svejseværk Men !
Er der kvalitetsforskel på det "billige" man kan få i Harald-Nyborg...og så andre ...mere dyre/ værktøjsforhandlere ???

På forhånd tak
Hey derude Skal ha en rulle svejsetråd til mit... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra RhyMe

GODT NOK DRENGE! sådan smile der er altså kvalitetsforskel tongue
Men fordi jeg også stiller mig samme spørgsmål som ascona, så vil jeg også gerne vide HVAD forskellen er? Holdbarhed osv?

RhyMe


Lige nøjagtig....der må da være en billig og en dyr udgave.....der er altid nogen som prøver at lave et produkt billigere end andre...så bliver der oftest slækket på kvaliteten....

Jeg har det bare sådan når jeg laver bil skal det F... kunne holde i længden....og specielt svejsninger

Jeg har ikke noget imod at gi lidt ekstra for kvalitet....men som det selvfølgelig bliver nævnt kan man få samme vare flere forskellige steder til forskellig pris....Men så skal det os være nøjagtig samme produkt...men om svejsetråden er ved jeg ikk ?
Ascona400.. du kan roligt købe svejsetråd hos HN, det er fint nok til det du skal bruge det til.

Til Håndværkeren.. jeg læste også dit første indlæg som, varer fra HN pr defination var noget bras, du fik så vendt det rundt så det til sidst lød som om ALB69 var helt galt på den. og iøvrigt så får du ikke altid den "kvalitet" som du betaler for, kvalitet er en variabel størrelse som hænger sammen med dine forventninger kontra pris, eks. hvis du forventer et middelmådigt produkt til lille pris og mod forventning for et super produkt så kan du tale om god kvalitet..

Mvh

<p>Peter Madsen</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis