Gaskabel?????

Warm up håndtag,, trykkes op når påhængs motor skal startes, når så har kørt lidt, trykkes ned så omdrejninger falder (tomgang), men nej stadig fuld gas,,,,, Vi snakker da bare om at kablet skal smøres,,,ikk,???

venligst
kenconfused
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er det et håndtag med både gear og gas, jeg forstår ikke lige beskrivelsen. Men svaret er NEJ, jeg har ihvertfald til gode at et gas-gearskift uden tvungen bevægelse af kablet. der må være en defekt.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Tak for dit svar LYNÆS,,det er også lidt svært at forklare når man prøver og gøre det kort,,, om igen.
Det er et POWER-TRIM, du ved, frem og tilbage + Tilt i samme håndtag. Så er der så et håndtag mere på boxen, (Warm up) det er det der kun virker den ene vej, (til at starte motoren når den er "kold"). Det bliver "hængende" med for meget gas, når man trykker det ned igen skubber det ikke kablet baglæns = mindre gas. Det er det jeg mener med smøring, så det glider bedre ??) har ellers virket perfekt. det kom lige pludselig. Kablet er nyt fra sidste år, men båden har også ligget i vandet hele vinteren.

Sheetland570
i så fald kan du ha' ret, tjek lige om der er en fjeder i den anden ende, som skulle hjælpe med at trække tilbage.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Kikker på det her i week-enden, melder tilbage om det blev fiasko el succes.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis