skab til el tavlen

diskret skab til og skjule elmåleren med
diskret skab til og skjule elmåleren+sikrings panel som sidder ovenpå elmålerrammen med hvordan laver man sådan et nemmest op pænest .

målene er flg :

højde 95 cm
bredde 50 cm
dybde 23 cm
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det hurtigst og nemmeste er vel at købe et køkkenskabselement

En anden mulighed er at lave en ramme efter de mål, du selv opgiver i f.eks. MDF-plade. Hertil en tilsvarende forplade/låge. Denne kan så males, f.eks med tavle- og eller magnetlak.

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

Jeg har lavet sådan et skab til min søster/svorger.
lavede det af en hvid malamin plade og købte noget af det kant-bånd, som man kan stryge på de rå kanter.
Det blev skruet sammen med små lister indvendig, så der ikke blev nogle synlige hoveder. Brugte et klaver-hængsel til lågen og en magnet-lås.
Blev faktisk ok og så kan der ligge sikringer og lign. i bunden.

Mvh Jesper
Tømrer

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
HUSK nu lige at tavlen skal være 100% tilgængelig. SIK går LIGE med til at putte tavlerne ind i et 60´er skab..!!

Men umiddelbart vil jeg sige at dine dimensioner er ok..!
Du kan også sætte et par buede gardinstænger hhv. over og under skabet og få fruen til at sy et gardin. Det giver mange gange det bedste resultat på trange steder, hvor et skab hurtigt bliver for klodset.
Tak for jeres besvarelser pt .

har i en opskrift på hvordan jeg nemmest laver sådan et skab i mdf plade

nu kender jeg ikke mdf fysisk men har hørt om det ,er det ikke afløseren for spånplade og er nemt og arbejde med .

Jeg er nu mest til et skab pga nu kommer trefor og sætter endnu et boks op til fiber nettet og må sige det pynter ikke specielt

hvordan samlet skabet i mdf er det nok og lime med trælim og så stift det sammen og bruge små vinkel beslag til montage på væg




en tilføjelse hvordan aktiverer man så man får mail når i skriver indlæg ?
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
For at tage det sidste først:

Klik: Profil -> Præferencer

På denne side er et punkt "Abonnement notifikation" hvor du kan vælge mellem flere forskellige indstillinger. Jeg bruger "Straks-email", som sender mig en mail, hver gang der kommer nye indlæg i tråde, hvor jeg selv har deltaget.


Ang. dit skab:

Alt efter tykkelsen på dine MDF-plader, bør du nok lave en forstærket samling i hjørnet,se illustration, forbore huller, lim i samlingerne og en 4x35mm skrue, undersænket hoved.
Supernemt at spartle, slibe og male.

Opsætning kan klares med 4 små møbelvinkler.

Lågen skærer du bare på samme mål eller evt. lidt i overstørrelse - efter behag. Montér med piano-/bladhængsler i den ene side og en magnet i den anden.

God fornøjelse

LuneLund: Once I thought I was wrong, but I was mistaken...

jeg har selv løst sådan et problem med en side MDF og den anden side en lægte skruet på væggen og på fronten en glaslåge købt i Ikea.
Højden er dog på 180 cm da jeg har lavet en række hylder nedenunder måleren som bruges til alt det der har med el at gøre.
Go fornøjelse

p /p
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også