Låg over airbag, Toyota Yaris gerdahelmer 36 9480 05-08-2007 17:46 Jeg vil gerne spørge om der er nogen , på disse udmærkede sider, der ved om man,-med forsigtighed,- kan fjerne låget over airbaggen i passagerer siden, uden at den udløses!På forhånd tak for eventuelle svar.M.vh. gerdahelmer 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Bagger 72 5690 10-08-2007 01:20 For det første er det ikke alle og enhver der skal pille i et airbag system, det kræver du har lidt baggrundsviden.. Vil du rode i det, så sørg for at afmont. batteripolerne - og læg dem helst sammen, og lad bilen stå i ca. en halv time. Så skulle den indbyggede kondensator være afladt.
gerdahelmer Trådstarter 36 9480 11-08-2007 09:04 Citat fra BaggerFor det første er det ikke alle og enhver der skal pille i et airbag system, det kræver du har lidt baggrundsviden.. Vil du rode i det, så sørg for at afmont. batteripolerne - og læg dem helst sammen, og lad bilen stå i ca. en halv time. Så skulle den indbyggede kondensator være afladt.Hej bagger. tak for svaret, jeg tror jeg har løst grunden til at jeg ville til at "pille " ved airbaggen, det var en resonans/klirre lyd i instrumentbordet, som jeg mener jeg har løst ved at fjerne inddækningen til speedometer.så jeg kunne komme til at efterspænde en skrue der havde løsnet sig, og der efter sat noget skumgummi i klemme.m.v.h. gerdahelmer