Skoda octavia cigeratstik virker ikke

Hey.

Jeg har en skoda octavia fra 99 hvor lyset der sidder omkring cigerat stikket virker fint med selve stikket gør ikke.

Og min brugervejledning er på tysk så jeg kan ikke rigtig magte at læse mig frem til hvor der evt skulle sidde en sikring dertil hvis det skulle være den der var gået.

Nogen der ved hvor sikringen evt sidde eller kender et sted hvor jeg kan finde det her på nettet.

Eller måske nogen der har en andne fejlmeldning der til??
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
stikket i bagagerummet virker også selvom man bytter de 2 stik ud, så det må være en stel forbindelse eller nogen at ledningerne til stikket inde i bilen, så det må blive en tur på værkstedet.
Opgiver du så hurtigt ?
Der er ikke meget LDS over dig så !
I sådan et cigaret tænder stik skal + altid sidde i midten, altså den lille fjeder belastede del der sidder nede i bunden af stikket. Stel eller - er altid yderkappen, prøv med en stump ledning fra stellet i bilen til yder kappen, hvis dette ikke virker må det være plus siden det er galt med.
Men prøv dig frem !

V.h. Håndværkeren
nej lige ved bilen der er der ikke meget lds'er.

Min bror har eget værksted så gider ikke stå og døje med det selv, det er hans måde at betale tilbage på med alt det hus jeg har bygget for ham, hehe


Kan være jeg overvejer at gå i krig med dine forslag håndværker
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis