Rationel aldus (alu/træ) døre

Goddag!

Jeg vil gerne høre om nogle har erfaring med aldusdøre (dem med træ indvendigt og en lakeret aluminiumsfacade udvendigt) fra Rationel?

Jeg synes det er rart ikke at skulle vedligeholde udvendigt, samtidigt med at få træets "varme" indvendigt.

mvh JSJ

Mvh Jan Steen
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej smile

Rationel er kendt for at lave rigtig gode vinduer - som Velux og Velfac.

Jeg ville ikke være betænkelig ved at købe Rationel. Har selv en træ/alu. teressedør - dog fra Velfac - men den er jeg glad for. Alting passer bare sammen, og døren går som smurt. (i modsætning til mine jvk.dk døre)

Mvh
ThomasB
Jeg skal selv til at undersøge hvilken vinduesfabrikant jeg skal vælge til nye sprossevinduer i mit hus.

Men for dælen hvor er det svært at overskue priser og kvaliteter.

Har du nogle hit-tips (gode leverandører med rimelige priser), så vil jeg være taknemmelig.

Allan
citat:
Oprindeligt indsendt af alfleha:
Jeg skal selv til at undersøge hvilken vinduesfabrikant jeg skal vælge til nye sprossevinduer i mit hus.

Men for dælen hvor er det svært at overskue priser og kvaliteter.

Har du nogle hit-tips (gode leverandører med rimelige priser), så vil jeg være taknemmelig.

Allan



Pris og kvalitet hænger som regel sammen.
Jeg har selv brugt Velfac, og er ualmindeligt godt tilfreds, også selvom de er "dyre", men i forhold til hvad?

Har 30 år gamle Velux vinduer, som er lige så friske, som da de blev monteret.


Mvh.
bodker

Amanda vinduer i kernetræs-lærk! Dem har vi selv fået i hele huset og er utrolig tilfredse med dem. Smukke i træ, skal have olie (leverer Amanada også), ingen blanding af metal og træ.
De har desuden mulighed for at stå lidt åbne men alligevel med håndtaget i låst position. Dejligt i disse dage, så huset ikke er en stegeovn, når man kommer hjem. Måske har andre vinduer også denne funktion, som bestemt kan anbefales.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis