Min puch vil ikke tage fuld gas.

Hejsa allesammen!

Jeg har en Puch maxi k, som ikke vil tage fuld gas, det lyder som om den drukner.. Har renset kaburatoren, og diverse ting. Kan det måske være at udstødningen er stoppet til, eller?

Igår fik vi den til at kører ved at skifte tændrør, men idag er den gal igen...

Kører 30-35 kmt, men giver jeg fuld gas, lyder det som om at den drukner.

Puchen er standard, og har ikke nogen form for tun..


MVH den uheldige puchejer som venter på hjælp.

Håber at høre fra jer inden længe.
Hejsa allesammen! Jeg har en Puch maxi k, som... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
kan det ikke være olie og snavs der brænder af efter du har rodet med den... Røg skal ikke komme ud af cylinderen..
En bil gør det samme hvis man har dryppet olie på manifolden.. Så det stopper igen.. men tør efter med en tør klud og fjern hvad du kan

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Citat fra grandoldman

kan det ikke være olie og snavs der brænder af efter du har rodet med den... Røg skal ikke komme ud af cylinderen..
En bil gør det samme hvis man har dryppet olie på manifolden.. Så det stopper igen.. men tør efter med en tør klud og fjern hvad du kan


Hm men den lugter også...????
Hvad er det den lugter af?? og har du set efter om der er oliefingre eller andet og kan du se mere præcist hvor røgen og lugten kommer fra??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Citat fra grandoldman

Hvad er det den lugter af?? og har du set efter om der er oliefingre eller andet og kan du se mere præcist hvor røgen og lugten kommer fra??


Hmm, jeg syntes at den lugter af brændt gummi eller plastik. men?
Jeg kan jo ikke se det herfra... men se efter om der er noget ledning eller andet plast der rører din cylinder og udstødning. Det er jo kun cylinder og især udstødning inde ved cylinderen der kan blive så varm. Og det er jo først når du har kørt den varm.
Du må ned og kravle med næsen. og prøv at puste røg væk og så se hvor de kommer mere præcist fra.
Det kan jo også være en ledning eller kabel der rører noget det ikke skal..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis