Er det kun jyder, der bruger tørkloset?

I forbindelse med ombygning af badeværelse leder jeg med lys og lygte efter et tørkloset. Både køb og leje, men udlejningsfirmaerne holder til i Jylland og det gør alle sælgerne på Den Blå Åvis og gulgratis.dk søreme også (og et par enkelte på Fyn). Kan det virkelig passe, at det skal være helt umuligt at få fat i et tørkloset bare relativt i nærheden af hovedstadsområdet? Hjææææææælp!!!
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg skrev "mobilt toilet" på google. Det gav et hav af hits. Den første er en sjællinger fra Ølstykke www.pv-mobiltoilet.dk/?id=3145 ,men der er da mange flere.
Jeg ringede til P.V. Mobiltoilet og forhørte mig, men de udlejer kun kabiner (til at stille i haven) og hvis vi alligevel skal bevæge os ned fra 2. sal når trangen melder sig, kan vi lige så godt benytte os af WC-lånetilbuddet fra vores dejlige underbo. Til gengæld kunne den venlige mand fra P.V. Mobiltoilet henvise til Silvan, hvor de kan købes for 7-800 kr., så det må vi jo så gøre. Men så kan jeg jo hermed med det samme sætte et lettere brugt tørkloset til salg til afhentning om en god uges tid, hvis andre "Tjøwenhavnere" skulle komme i bekneb under badeværelsesombygning. Endnu en gang tak for hjælpen til Lars
rolleyes
OK, jeg misforstod nok lidt "ambtionsniveauet". Hvis du alene søger sådan en "campingpotte" tror jeg HN kan hjælpe dig billigere end Sivlan
HN er Onkel Harald også kendt som Harald Nyborg. Når jeg ser HN hjemmeside er deres priser for et tørkloset det samme som du har fået oplyst for Silvan, så du kan vist lige så godt gå efter nærmeste af de to (hvis ikke du har fundet nogen med en bedre pris i mellemtiden)
Aaaah... Den fangede jeg ikke lige, men det er også de færreste, der ved hvad jeg snakker om når jeg skal i Føtten eller spørger om de vil ha' noget med fra Dunken ;o)
Jeg er lige i færd med at prøve at opstøve nogle campister i omgangskredsen i håb om at de har et, man kan låne, men ellers må den stå på Silvan eller "Onkel Harald". Endnu en gang tak for hjælpen :o)
sådan et pita potti skal tømmes.. ofte hvis der også bliver tisset i det... så du skal købe rigeligt med kemi.. så du ikke mangler.. ellers kan det lugte fælt.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis