omformer til campingvogn 230 til 12v

Hej har en solifer campingvogn med central varme,mit problem består i at batteriet kun holder ca 10 måneder... kunne godt tænke mig at vide om/hvordan man kunne køre uden om batteriet med en omformer?????rolleyes confused confused
Hej har en solifer campingvogn med central varme... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Håndværkeren svarer jo... at alle camping-forhandlere sælger omformere.. var spørgsmålet ikke om man kunne få det????

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Citat fra Håndværkeren

Skulle vi så ikke stoppe denne Hezt mod ancamasa, jeg tror han har forstået budskabet.

V.h. Håndværkeren


Hej Håndværker
Man får svar som man råber... så jeg kalder det ikke en "hezt" ;-)... hvis man kvajer sig kan man undskylde, hvis man ikke gør det, må det være fordi man mente hvad man skrev... og sådan er det bare !!

Mvh Jan J
Hej Jan.
Selvom vi bliver uenige, er det da ikke nødvendigt at bruge skældsord over for hinanden. Det er der jeg ser problemet, men som tidligere skrevet gider jeg ikke den diskution engang til.

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Hej Jan.
Selvom vi bliver uenige, er det da ikke nødvendigt at bruge skældsord over for hinanden. Det er der jeg ser problemet, men som tidligere skrevet gider jeg ikke den diskution engang til.

V.h. Håndværkeren


Jamen jeg er helt enig..

Mvh Jan J
Hej
Du kan sagtens få en omformer men du skal lige fortælle hvor meget strøm (Ampere) eller watt. du skal bruge.Hos vel.ass. camping forhandlere kan du få en lader/strømforsyning til rimelige penge - det er også væsentligt hvilken type akkumolator du anvender - en typisk akku til en bil er ubrugelig efter meget kort tid - man skal helst bruge en rørcelle akku (meget dyr) men den holder.
Hilsen "Autoelektrikkeren"

"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis