Hvorfor !

Hvorfor mon vi ikke høre fra Zep, Jørgen og mange flere i denne tid, mon deres computere er brændt sammen ?

V.h. Håndværkeren
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Håndværkeren

Hvorfor mon vi ikke høre fra Zep, Jørgen og mange flere i denne tid, mon deres computere er brændt sammen ?


Kan det mon skyldes den kendsgerning, at mennesket er udstyret med to ører, - men kun en mund?rolleyes

Mvh.
bodker

Har du så lange fingre Sniffer ?
Mit tastatur står lige foran mig, så det er ikke nødvendigt med lange fingre.

Sniffer  
Zep er i haven, Jørgen holder ferie og resten bander over det dårlige vejr!!

Det er mit gæt... jeg ved det ikke, men det er da en mulighed!!

Næstformanden, der glæder sig til at holde 5 ugers sommerferie smile

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Annonce
FERIE??? Det er en by i Rusland i øjeblikket. Jeg var syg i længere tid i april-juni, så jeg halser ad sted for at indhente mit arbejde. Derfor har jeg slet ikke tid i øjeblikket til LDS - desværre, og når det er overståe, så er det ferie så det basker.

Mvh. JørgenE
Er det derfor du skriver det med så små typer, du er ved at blive for steeset Jørgen, det kan give bagslag i form af en blodprop, så vil du venligst blive lidt Komunal i din opførsel.
( Hvad du ikke når i dag, når du måske i næste måned)
Jeg ved godt at du vil være pligtopfyldende og give hver mand sit, men det skal ikke være på bekostning af dit helbred, tænk lige over det !

V.h. Håndværkeren
Det sagde jeg også i sidste måned, så det er det jeg laver nuwink, og blodpropper har jeg slet ikke tid til nu, så det må vente... øh, vi snakkes ved.

Mvh. JørgenE
Sad lige med en fornemmelse af, at nogen snakkede om mig ;-)

Der har været temmelig meget brug for mig offline de seneste par måneder. Men jeg er nok snart tilbage...

Går du stadig fri for det slimede kæledyr Sniffer?

I får lige lidt af de blomster, jeg har klasket sammen de seneste uger. Computeren har det fint - jeg skulle hilse og sige tak for omsorgen ;-)
Hej Zep.
Så har du ret gode evner når du blot klasker noget sammen, hvad kan det så blive til når du begynder at tænke over det du laver.

V.h. Håndværkeren
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis