Indvendige døre - ikke fra Swedoor men hvor så ?

Hejsa

Jeg står og skal bruge følgende :

4 stk glat hvid dør i M9x21
1 stk glat hvid dør i M8x21
2 stk fransk hvid dør med 3 glasfelter i M9x21
1 stk fransk hvid dør(dobbelt) med 3 glasfelter i M15x21

Fik et tilbud ved Stark på 20.000 ren ved Swedoor - det syntes jeg er en rigtig dårlig pris for sådan 8 pap døre med karm wink

Jeg kan godt selv male karmen hvis det er(skal afligevel male fodlister mm) men hvor finder jeg døre til andre penge ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv www.jvk.dk Det er godt nok også swedoor de handler med, men det kan være de ikke er så grådige som Stark. Kan ikke anbefale at købe karme i Jem og Fix. De passer ikke særligt godt til dørene..
Hvis du går efter lav pris fremfor høj kvalitet kan du jo smutte i et loalt lavprisbyggemarked og hente deres papdør.
Hvis du derimod foretrækker en god kvalitet og vil give lidt for det, så er svaret et andet rolleyes

Jeg har selv valgt at købe en dør i god kvalitet, og betale lidt ekstra for det.

Jeg har valgt en dør fra www.idedoeren.dk mine er fyldningsdøre, og af den massive type, tre hængsler og ikke mindst er der tætningslister mellem dørplade og karm. Jeg har desuden valgt dørtrin i eg.
Jeg fik et tilbud på fem døre med karm og bundstykke til ca 12.500 for tre år siden... Og det accepterede jeg. Jeg har også deres franske fløjdøre. Er rigtig godt tilfreds med kvaliteten.

Jeg vil godt give lidt ekstra for en ordentlig kvalitet. Men valget mellem pap og kvalitet er jo naturligvis dit eget cool

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Citat fra bankmand

Prøv www.jvk.dk Det er godt nok også swedoor de handler med, men det kan være de ikke er så grådige som Stark. Kan ikke anbefale at købe karme i Jem og Fix. De passer ikke særligt godt til dørene..


Min kammerats forældre fik for et par uger siden vinduer fra Jysk vindues klytteri.... Jeg var i chock !

Du drømmer ikke om for en omgang sjusk. Vi snakker forkerte mål, samlinger der gaber flere millimeter, skævt træ/slået sig, forskellige håndtag og et enkelt med hasper.....

Det var vildt at det kunne lade sig gøre med den maskin park de da må have ?

Så nej der skal jeg ALDRIG have noget fra biggrin
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Citat fra njord

Hvis du går efter lav pris fremfor høj kvalitet kan du jo smutte i et loalt lavprisbyggemarked og hente deres papdør.
Hvis du derimod foretrækker en god kvalitet og vil give lidt for det, så er svaret et andet rolleyes

Jeg har selv valgt at købe en dør i god kvalitet, og betale lidt ekstra for det.

Jeg har valgt en dør fra www.idedoeren.dk mine er fyldningsdøre, og af den massive type, tre hængsler og ikke mindst er der tætningslister mellem dørplade og karm. Jeg har desuden valgt dørtrin i eg.
Jeg fik et tilbud på fem døre med karm og bundstykke til ca 12.500 for tre år siden... Og det accepterede jeg. Jeg har også deres franske fløjdøre. Er rigtig godt tilfreds med kvaliteten.

Jeg vil godt give lidt ekstra for en ordentlig kvalitet. Men valget mellem pap og kvalitet er jo naturligvis dit eget cool


Jeg går ikke målrettet mod billige ting, nok tværtimod men syntes ikke at 20.000 er rimelig for 5 glatte pap døre samt 3 franske med 3 ruder....
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej saft konge..

Så vil jeg anbefale dig at kigge lidt på kvalitetetn på de forskellige døre.
Jeg tror også at Sweedor leverer i forskellige niveauer.

Har du besøgt Byggecentrum?

Det er et rigtig odt sted at kigge på materialer og der er mulighed for at sammenligne mellem de forskellige leverandører.

Priserne må du dog hente andre steder da det primært er udstilling.

Se evt deres hjemmeside også.

MVH Njord
ja det er rigtigt at Sweedor som njord skriver levere døre i meget forskellige kvalitet, afhængigt af pris og model....
og i øvrigt vil jeg lige sige at jeg i mit gamle hus havde døre fra JVK i mit nye har jeg alle døre fra Sweedor.... så jeg kan nemt sammenligne de to og JVK dørene var i KLART bedre kvalitet en dem jeg nu har fra Sweedor... det skal så lige siges at dem fra JVK også var dyre end dem jeg har nu fra Sweedor...

men hvis du tager Sweedor dyre kvalitet så er det fine døre(kender folk der har dem), men så er de også meget dyre, som du kan se på dit tilbud fra Stark i øvrigt biggrin
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også