Gør-det-selv mand søges!!

Hej alle.

Ifb. med min anden tråd herinde, omhandlende skorsten, søger jeg nu en gør det selv mand.

Arbejdet består i at få lavet udluftningskanal til emhætte.
Spørg gerne hvis du har spørgsmål!
Arbejdet burde ikke give anledning til nogen som helst problemer, og skulle være lige til at gå til.

Huset ligger i den nordlige del af nordjylland.

Betaling finder vi ud af (ikke sort selvfølgeligbiggrin men i form af gave eller lignende. Bare skriv en privat besked.

Håber der er en flink gut der vil hjælpe mig da jeg absolut ikke selv har nogen flair for håndværk!

Mvh Jesper
Hej alle. Ifb. med min anden tråd herinde... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er mig en fornøjelse, at hjælpe hvor jeg kan.

V.h. Håndværkeren
Citat fra Jespertp

Hej alle.

Betaling finder vi ud af (ikke sort selvfølgeligbiggrin men i form af gave eller lignende.

Mvh Jesper


Hvis man får gaver ..... Så er det stadig sort.... wink
Har hørt at skat ikke kender til uganda penge ! :mrgreen: Så det er en mulighed !

Alle kan lave en regning på timeløn og levere den til dem man har arbejdet for... Om så de bliver opgivet til skat, er en anden sag og er ikke købers sag/problem !

Der hvor det store problem ligger som jeg ser det... Det er forsikring ! Hvis der skulle ske noget.... !
Nu er det nok begrænset hvad der kan ske ved at indstalere en aftrækskanal til en Emhætte og pille piben af en skorsten.
Men ja der kan selvfølgelig ske så mange ting, så hvis man skulle tænke over hvad forsikringen forlanger, ville det nok være bedst at vi alle blev inden dører mens vi sad og trillede tommelfingre.

Håndværkeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis