maling falder af.

Hej.

Jeg har en udhus bygning hvor der også er en lille smule beboelse i, og denne trænger til en kærlig hånd med maling og puds.

det den tidligere ejer har gjordt er at male oven på kalken der sad der før(kan man det??)

Noget af alt det løse maling skal jeg så have skrabet af og så pudset nogen steder op igen og til sidst malet igen.

Mine spørgsmål går så på.

Hvad bruger jeg bedst til at få det gamle løse maling og puds af med??

Kan jeg godt male oven på det kalk der sidder tilbage eller vil malingen igen falde af?

vil meget gerne slippe for en sandblæsningen og vandskuring da det er få steder at pudset falder af men mange steder maling falder af.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Æmmm - et gammelt roejern og det er ingen jokes.

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Æmmm - et gammelt roejern og det er ingen jokes.


Hej Sniffer.
Nu er det ikke alle der ved hvad et roejern er ! Men det er rigtigt nok, en godt slidt have hakke af dem man bruger mod "ukrudt" er det mest efektive våben.
Og giv så hele herligheden en gang murbinder bagefter, altså før du smørre maling på igen.

V.h. Håndværkeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det er jeg klar over Håndværker, men alle ved jo heller ikke hvad en gammel slidt havehakke er...*GG*'
Hvis Guffi ikke ved det, så spørges der nok..*S*

Sniffer  
takker.. havehakken er jeg med på men roejernet der er jeg nok nød til at stille spørgsmålet hvad er det??

regner med at en ny havehakke kan bruges også, da jeg ikke har sådan en i min haveredskabs udstyr.
Hvis du køber en ny havehakke, skal du slibe de spidse hjørner af, gerne så jernet buer lidt over ægen. Det er det et Roejern og et gammelt hakkejern er, ellers kan du mod din vilje lave nogle slemme ridser i vægen.

Håndværkeren
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også