Daewoo Matiz

Hej

Nu er det godt nok ikke et spørgsmål som omhandler hjælp til reperation af bil, men håber der er nogen, der kan hjælpe alligevel.

Det jeg gerne vil høre er om Daewoo Matiz er en god nok bil?

Jeg er på udkig efter en bil til omkring 25.000 kr, som skal være økonomisk og en som ikke skal reperares hele tiden, kunne en Daewoo Matiz være en mulighed, eller hvad kan i anbefale?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej,
En Matiz til den pris...hvis du finder een er den garanteret næsten rustet op, og en Matiz er en MEGET lille bil.

Prøv at gå i retning af Toyota Corolla. Her kan du finde en 1989-1991 - og de kører altså bare. Se bort fra 1,6´eren da den er lidt tørstig. Du skal gå efter en 1,3. ( 2 EE motor med indsprøjtning )De findes både i 3 og 5 dørs, samt station car, og der er rigtig mange af dem til salg.

De er utrolig pålidelige, billige i reservedele, rimelig økonomiske og velkørende.

Med venlig hilsen

Vangsøe ( gammel Toyota mekaniker )

Vangsoe
[Indlæg slettet]

Vangsoe
Hej

Altså man kan få en Matiz fra 98-2000 til omkring de 30000 ca. og hvis man så regner med at få den lidt ned i pris, tror du også de er rustet op?

Men jeg vil lige prøve at søge lidt på en toyota, tak for for hjælpen smile
Citat fra ck

Hej

Altså man kan få en Matiz fra 98-2000 til omkring de 30000 ca. og hvis man så regner med at få den lidt ned i pris, tror du også de er rustet op?

Men jeg vil lige prøve at søge lidt på en toyota, tak for for hjælpen smile

Jeg ville også købe Matiz, Suzuki Alto eller lignende, da jeg var på biljagt. Kom ved et tilfælde til at prøve en Fiat Punto, som jeg købte på stedet. Lidt dyrere end Matiz, men sikkerheden er meget bedre. Kører 16,5 km/l. Oplyst til 17,5. ejerafgift er 520 ½årligt. Lille bil med masser af plads. Billig i indkøb og billig i drift jf. FDM. Sørg for rustbeskyttelse. Lidt dyrere end Matiz, men, sikkerheden er meget bedre og der er masser at vælge imellem. Puntoer står i bundter hos forhandlerne så se dig godt for. Pres prisen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis