GasBeton

Hej

Jeg har gasbeton vægge i hele stue etagen, jeg har nu overvejet at spartle det op. Men kan man det.Jeg har 10 vinduer så jeg vil helst ikke sætte gips op da jeg så skal til at lave nye lysninger. Væggende er malet.

Er der nogen der har nogle forslag til hvad/hvordan man skal gøre?

Med venlig hilsen Ivan

Venlig Hilsen
Ivan Nielsen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Ivan Nielsen

Hej

Jeg har gasbeton vægge i hele stue etagen, jeg har nu overvejet at spartle det op. Men kan man det.Jeg har 10 vinduer så jeg vil helst ikke sætte gips op da jeg så skal til at lave nye lysninger. Væggende er malet.

Er der nogen der har nogle forslag til hvad/hvordan man skal gøre?

Med venlig hilsen Ivan


Hej Ivan.
Vil det sige at de ud over malingen bare står rå, at de ikke er pussede op.
Så kan det gå hen og blive en dyr fornøjelse at spartle dem op med sandspartel, jeg tror jeg ville prøve med et pudslag istedet for. Selvom Gasbetonnen er malet så er den jo ret "knudret" på overfladen med en masse huller så et pudslag skulle have en chance for at binde sig fast.

V.h. Håndværkeren
Et pudslag af maxit multi 280 er vejen frem..!!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hej og tak for svarende.

Nej de er ikke pudset op, der er malet direkte på gasbetonen og det ser ikke så pænt ud, jeg vil prøve med Maxit multi 280. tak or hjælpen & go weekend

Venlig Hilsen
Ivan Nielsen
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også