ALDRIG mere bauhaus

Synes jeg lige ville dele mine knap så gode erfaringer med bauhaus med alle jer andre gds folk.

Det hele startede med at vi skulle ha en lille brændeovn, og hvor får man en pæn "billig" ovn? bauhaus.
Da den endelig kom hjem efter 2 uger, ringede de samme dag vi skulle hente den og fortalte de desværre var kommet til at køre igennem glasset med en gaffeltruck, men de ville selvfølgelig bestille en ny.
Forfra igen, 2 uger efter kører vi ud for at hente den.
Men desværre var de ikke så gode til at betjene trucken så den var vist nok blevet ramt igen, men som man siger alle gode gange 3, og efter 6 uger fik vi vores ovn.
Så skulle vi ha en hækkeklipper, fin hurricane benzinklipper, virkede fint første gang.
Men så skulle hækken klippes igen, og skidtet virkede ikke, op til bauhaus, som mente den kunne laves, dette skulle efter sigende ta 3 uger, tiden gik, ingen klipper, blev lovet at den ville komme tilbage om 1 uge, stadig ingen klipper, hvad gør man så? Man tar til bauhaus og klager og efter ca 50min havde de fundet ud af at den faktisk var blevet væk på værkstedet.
Jubii det tog kun 4uger og 50 min at få sine penge tilbage.
Turen gik til park og have holbæk, kom hjem med en fin stihl klipper, den virker og servicen var i top.
Konklusion: ALDRIG MERE KØBE NOGET I BAUHAUS.

hvis i er andre med "gode" erfaaringer i bauhaus synes jeg i skal komme med dem på denne tråd, så andre kan skånes for denne behandlig.



"man er jo ikke forpligtet over sine evner"
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra sluppermand

Synes jeg lige ville dele mine knap så gode erfaringer med bauhaus med alle jer andre gds folk.

Det hele startede med at vi skulle ha en lille brændeovn, og hvor får man en pæn "billig" ovn? bauhaus.
Da den endelig kom hjem efter 2 uger, ringede de samme dag vi skulle hente den og fortalte de desværre var kommet til at køre igennem glasset med en gaffeltruck, men de ville selvfølgelig bestille en ny.
Forfra igen, 2 uger efter kører vi ud for at hente den.
Men desværre var de ikke så gode til at betjene trucken så den var vist nok blevet ramt igen, men som man siger alle gode gange 3, og efter 6 uger fik vi vores ovn.
Så skulle vi ha en hækkeklipper, fin hurricane benzinklipper, virkede fint første gang.
Men så skulle hækken klippes igen, og skidtet virkede ikke, op til bauhaus, som mente den kunne laves, dette skulle efter sigende ta 3 uger, tiden gik, ingen klipper, blev lovet at den ville komme tilbage om 1 uge, stadig ingen klipper, hvad gør man så? Man tar til bauhaus og klager og efter ca 50min havde de fundet ud af at den faktisk var blevet væk på værkstedet.
Jubii det tog kun 4uger og 50 min at få sine penge tilbage.
Turen gik til park og have holbæk, kom hjem med en fin stihl klipper, den virker og servicen var i top.
Konklusion: ALDRIG MERE KØBE NOGET I BAUHAUS.

hvis i er andre med "gode" erfaaringer i bauhaus synes jeg i skal komme med dem på denne tråd, så andre kan skånes for denne behandlig.



"man er jo ikke forpligtet over sine evner"


Rigtig træls historie, især med brændeovnen, uheld sker, men det der er jo vanvittigt. Historien med hækkeklipperen er jo bare pinlig for deres vedkommende.

Nu er det ikke ret tit jeg sætter mine ben i et byggemarked, men det hænder da. Jeg bliver altid forundrer over hvor lidt de egentlig ved omkring det de sælger.

Men en ting er da godt ved Bauhaus, man har helt til kl 20.00 hvis man lige står og mangler lidt små ting til et projekt, at servicen så halter er vel man kan forvente, men selvgjort er velgjort smile

Silvan ikke bedre på den front efter min mening.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Det er sjovt, der var en anden tråd her på LDS, hvor en beklagede sig over at der ikke var nogen i Bauhaus, der kunne fortælle ham efter hvilken standard deres træ var trykimprægneret og det var heller ikke oplyst ved skilte eller andet.

Jeg var just i Bauhaus i Hyllinge i Sverige. Der er laminerede opslag opsat ved det trykimprægnerede træ, der oplyser om hvorledes træet er imprægneret, hvad det bør anvendes til, hvordan man skal beskytte sig når man behandler træet herunder skærer i det og hvorledes imprægneret træ skal bortskaffes.

Der synes at være ret stor over sundet på hvordan Bauhaus driver forretning (eller hvad lovgivningen dikterer)
Pas på med Bauhaus' egne mærker: Alpha Tools, Hercules, Hurricane mv. Alt det jeg har købt i tiltro til Bauhaus kvalitet har været noget værre bras. Vores Hurricane plæneklipper holdt i mindre end 5 år før motoren var færdig og vi bruger den max 1 gang per uge til ca. 700 m2 plæne. Mht til de andre mærker i el-værktøj så gå i en stor bue udenom: det er det værste kinashit.

Dernæst priser: jeg sparede flere tusind på deres prisgaranti ved køb af beklædningstræ. Virkelig god service.

Priser: pas på - med nogle ting er de simpelthen utrolig dyre mens andre ting som skruer er gode og billige. Men sådan er der så meget - de forskellige byggemarkeder er hver især billigst på nogle områder. Fx koster tagrender mindst 25% mindre i Jem & Fix end i Bauhaus - samme mærke.

Så, se jer godt for og køb ALDRIG Bauhaus' egne mærker.
Citat fra Papa

Pas på med Bauhaus' egne mærker: Alpha Tools, Hercules, Hurricane mv. Alt det jeg har købt i tiltro til Bauhaus kvalitet har været noget værre bras. Vores Hurricane plæneklipper holdt i mindre end 5 år før motoren var færdig og vi bruger den max 1 gang per uge til ca. 700 m2 plæne. Mht til de andre mærker i el-værktøj så gå i en stor bue udenom: det er det værste kinashit.

Dernæst priser: jeg sparede flere tusind på deres prisgaranti ved køb af beklædningstræ. Virkelig god service.

Priser: pas på - med nogle ting er de simpelthen utrolig dyre mens andre ting som skruer er gode og billige. Men sådan er der så meget - de forskellige byggemarkeder er hver især billigst på nogle områder. Fx koster tagrender mindst 25% mindre i Jem & Fix end i Bauhaus - samme mærke.

Så, se jer godt for og køb ALDRIG Bauhaus' egne mærker.



Hvad regner med også med når man køber en skruemaskine til 100kr?

Men de har jo 5års garanti på alt EL-værktøj, så man kan vel kalde det en billig evighedsmaskine? Man kan altid få en ny inden de 5år udløber.

Jeg kunne dog selv aldrig finde på at købe sådan noget selv.

www.VVS-Shoppen.dk VVS til bl.a. badeværelse og køkken. Ring til VVS-shoppen.dk på 87 37 40 30.

www.VVS-tips.dk VVS tips til dig der vil gøre det selv
Bauhaus er dog det eneste byggemarked, som har ansatte, der ligefrem undgår kunderne. Så snart en kunde går en medarbejder i møde, vender medarbejderen om og går - enten for at gå ud i varemodtagelsen eller også for straks at tage telefonen og se vigtig ud.

Jeg har prøvet at bestille en vertikalskærer af Bauhaus' eget mærke. Jeg kontaktede dem fem gange, for hver gang fik jeg beskeden, at den kom om to dage. Da jeg så ved lejlighed fik fat i afdelingslederen, kunne han fortælle mig, at Bauhaus var blevet boycuttet af producenten. Fedt! Så skulle jeg diskuttere med personalet for at få mine penge tilbage - og troede de på min historie? Selvfølgelig ikke.

Selv om jeg blot kan have været uheldig, virker Bauhaus i mine øjne ikke som et professionelt byggemarked. Nej, så hellere den lokale (som også er billigere med de fleste ting).

Mvh.
Kim

Der er dog én god ting at sige om bauhaus egne mærker: garantien er i top! Hvergang jeg afleverer en vinkelsliber fra alpha tools starter 5 års garantien forfra. Det er vist den 3. jeg har nu siden 2003.

vh Anders
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis