Støvsuger slange?

Hejsa jeg vil gerne høre om kender et sted hvor man kan få fat på en rimelig billig støv/spån/ventilations slange til brug til en værksteds støvsuger med udvendig Ø. 60mm.
Jeg har prøvet at høre ved nogle der levere slanger til industri anlæg men de skulle have ca. 2000kr for en slange men så var den også 10m lang, jeg skal dog kun bruge det halve.
Også er det alt for dyrt, hvis ikke i kender et sted ender det med at jeg må drosle den originale slange ned i tykkelse og lave en slange af gamle støvsugere.

m.v.h Thorleif A. Deele.

Bygningssnedker ved den Vejlensiske ådal.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du overvejet "emhætte-slange" og evt. forstærke det med gaffatape.
først var jeg trist..
så fik jeg en rulle gaffatape
nu er jeg glad
tak gaffatape biggrinbiggrinwink

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

tak for svarende.

Jeg googlede lidt på det i aftes og kom frem til at jeg vil prøve at kontakte en el installatør og købe noget rødt kabelrør i den rigtige diameter, det er måske lidt stift men kan sagtens bruges, jeg vil dog ikke købe 25-50m som der i en rulle.

Og Grandoldman jeg kan godt se pointen i din ide men den vil være lidt for stor da dia. er 60mm og sikkert også for skrøbelig da den skal kunne flyttes rundt i hele værkstedet fra et sted.

og bthye idéen er god men for dyr jeg kan få kabelrøret til omkring 20kr pr. meter hvor det du foreslår ligger på 50kr og et minimums køb på 10m.

men ellers tak for hælpen.

Bygningssnedker ved den Vejlensiske ådal.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis